Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Izmosodni (nem kigyúrt,...

Izmosodni (nem kigyúrt, kopasz nyakláncos alkatú akarok lenni! ) és erősödni szeretnék. Mit ajánlotok? 22/F

Figyelt kérdés
Én futásra, fekvőtámaszra, felülésekre gondoltam. De remélem kapok választ, olyanoktól akik, jobban értenek hozzá.
2010. febr. 6. 12:57
 1/4 anonim ***** válasza:

Szia!


Egy fekvenyomópad, kézisúly otthonra kijön 30ból, ami 2 hónap konditerem ára...

De nem muszály a pad, elég a fekvő, felülés, kézisúly a bicepsznek, húzódzkodó(én 2500ért vettem ajtófélvfára rakhatót). Heti 2-3 alkalommal edzzél, és fontos, hogy egyél eleget! És ne egészségtelen kajákat, nézz utána, miből lesz az izom! De ne vidd túlzásba, turmixokat, tablettákat felejtsd el, elég ha a megfelelő minőségű ételeket eszed.

És ha teheted, menj el sportolni valamit, pl küzdősportok, evezés ajánlott, de bármi jó amitől nem lesz atléta alkatod, mert legalább megjön tőle az étvágy:)

2010. febr. 6. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Helló!


Pár hete kezdtem el a Krav Maga-t, és szeretnék mellette valami kiegészítő edzéseket csinálni, ami formál és erősít. Étel terén nem tudom mi számít egészségtelen ételnek ha a hamburgerre, meg pizzára és colára gondolsz, akkor csak annyit mondhatok, hogy nem eszem ilyeneket CSAK is főtt ételeket, amiket anyám készít.:)

2010. febr. 6. 14:21
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
én próbáltam küzdősport mellett kiegészítő edzést csinálni, H-SZ-P jártam edzésre és K-CS "gyúrtam".. nos, ez nem működött, azóta H-SZ-P megyek edzés előtt "gyúrni", sokkal hatásosabb. Csak ezt akartam leírni, biztos az izmok legenerálódásával függ össze.
2010. febr. 6. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

első vagyok

Én is kravozok:)

a testépítők csak tudják, miből lesz az izom, ezért próbálom az ő szabályaik szerint alakítani az étrendemet, persze nem kell egyáltalán szigorúan venni, nem vagyunk testépítők, de ha választhatsz a következőket kajáld:

rizs, csirkemell, reggelire tojás, müzli, zabkorpa, sok szárított/sima gyümölcs(jó érzés velük jóllakni, bár elsőre hallásra szokatlannak tűnt), zöldség, ásványvíz, párolt burgonya, főzelékek, tonhal, banánturmix, cukor helyett méz,

kerüld a sok cukrot, sót, túl zsíros ételeket ez alapvető ha nem edzesz akkor is

2010. febr. 8. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!