Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen könyvekből, illetve...

Milyen könyvekből, illetve internetes forrásokból érdemes programozni tanulnom?

Figyelt kérdés

Mechatronikai mérnök hallgató vagyok a BME-n, most fejeztem be a 2. félévemet. C++-ban tanítottak minket foglalkozni, azonban én kevésnek érzem azt, amit megtanítottak nekünk, és a következő félévben már egy másik programnyelvet fogunk tanulni. Ezért szeretném a nyáron fejleszteni a C++-os tudásomat, mert még hasznos lehet. Milyen forrásokból érdemes tanulnom így C++-t, ha már az alapok bőven megvannak (legalábbis úgy érzem...). Stroustrup könyvéről már hallottam, de nem tudom, hogy érdemes-e abból a monstrumból tanulni :D


A másik kérdésem pedig Matlabbal kapcsolatos, afelől is szeretnék érdeklődni, hogyha szeretnék autodidakta módon megtanulni Matlabozni, akkor ahhoz milyen könyveket, illetve netes forrásokat javasoltok? Matlabot még sose használtam, szóval abban full kezdő vagyok



2017. jún. 4. 14:47
 1/5 anonim ***** válasza:
50%
2017. jún. 4. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Ne haragudj, de ennek sok hasznát nem fogom venni... nem is igazán a kérdésemre válaszoltál :(
2017. jún. 4. 18:33
 3/5 anonim válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=q79HkMakcPM&list=PLzJogcypZp..


Még kevés video van, de most indult a csatorna és folyamatosan frissül. Ha tetszik iratkozz fel, kommentelj.

2017. jún. 4. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

A Matlabnak nagyon jó a dokumentációja, sok tutoroal is van benne + jó a kérdések és válaszok rész is.

[link]

[link]


Ha teljesen kezdő vagy, akkor érdemes a getting started-el kezdeni.

2017. jún. 6. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
A legjobb, ha csinálsz valamilyen saját projektet. A learncpp.com-ról tudsz mindent? :D
2017. jún. 7. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu