Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Munkanélküliség miatt depressz...

Munkanélküliség miatt depressziós lettem, van kiút?

Figyelt kérdés

Már olyan fél éve nem találok munkát, pályakezdő vagyok, dolgoztam eddig több helyen, fél évvel ezelőtt is, de nem voltam se boldog ott, se nem kerestem többet mint a létminimumom megkövetelne. Most megint a szüleimmel lakom, nyilván, mivel nem tudtam fizetni a lakhatásomat. Szüleim Pest szélén laknak de Budapesten jártam suliba is meg itt is dolgoztam eddig és szeretnék is továbbra is.

Informatikai területen szeretnék elhelyezkedni mert arról van papírom, de nem alkalmaznak ilyen területen, pedig azt hittem ha alacsony ajánlatot adok meg bérigénynek majd haladok valamerre, de teljesen ignorálnak. Csakúgy mint bármilyen irodai munka vagy bármi ilyesmi. Segédmunkáztam eddig, betanítós de ettől csak még jobban romlott a mentális épségem. És fizikailag is megterhelő, mert kb robotoltam egész nap.

Mit lehet kezdeni? Adom le az önéletrajzokat, járok interjúkra de 200 ezernél többet nem akarnak adni, ennyiből meg nem lehet megélni... Több száz leadott önéletrajz, több tucat interjú és nem haladok egyről a kettőre, ami jó lenne, az nem jön össze, az interjúkon meg nevetséges bérrel szúrják ki a szemem vagy embertelen 3-4 műszakos és hétvégi munkavégzéssel is.

Akik munkát keresnek Budapesten, ti nektek mi a tapasztalat? Tipp? Hogy érzitek magatokat? Természetesen pályakezdőként lehet, hogy csak ilyen nehéz, mivel a 2-5 év tapasztalat sajnos semmilyen formában sincs meg...



2022. máj. 16. 20:38
1 2 3 4 5
 41/43 anonim ***** válasza:
88%

Amúgy ezt csak ti hiszitek itt a gyakorin, hogy akkora sztárok a burkolók. Java részük lecsúszott alkesz, ismertem olyat, aki tényleg ilyen havi 700k-1millát keresett/"rabolt", volt egy tróger segédmunkása, akit hol fizetett hol nem, így mindig cserélődtek. Pénze sose volt, elitta, meg eltipmixelte.

Építőiparban dolgoztam, láttam jópárat..

2022. máj. 19. 06:52