Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Házasság » Hogyan működik ez a dolog?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan működik ez a dolog?

Figyelt kérdés

Előzmények: középkorú házas férfi vagyok. Idővel megkopott, majd lassan el is tűnt a szexuális életünk a feleségemmel. Sajnos nem tudtam és nem tudok mit kezdeni a helyzettel, mert kijelentette hogy neki már kényelmetlen és nem is érdekli. Nem hittem hogy ez velünk valaha meg fog történni, de ez van.


A kérdésem: hosszas rágódás után elhatároztam hogy szeretői viszonyt szeretnék, de teljesen amatőr vagyok ebben a műfajban. Szóval ez amolyan társkeresős módszerrel működik, vagy személyesen az ismeretségi körből kerül ki? Nem, nem, semmiféleképpen sem 20 éves bombázókra gondoltam, hanem ugyancsak házas és hasonló gonddal küzdő nőre. A külső sem számít olyan mértékben, a kölcsönös szimpátia bőven elég. Létezik olyan felület vagy applikáció, ami az ilyen emberek számára készült? Prostik is kizárva, nekem a vágy ami nagyon hiányzik, hogy ez kölcsönös legyen.


Van itt olyan ember, aki hasonló cipőben jár és van tapasztalata ebben? Az is érdekelne, hogy egy ilyen kapcsolatot hogyan lehet működtetni, vagy egyáltalán mennyire működik? Már vagy 20 éve nem ismerkedtem nőkkel, fogalmam sincs hogy a mai világban mi merre hány méter.


A feleségemmel nem lehet már megoldani ezt a témát, nem is szeretnék vele szexuális kapcsolatot sem, mert eszméletlen lehangoló ahogyan csak kifejezéstelenül várja hogy vége legyen. Ez nekem túlságosan megalázó már.



2022. aug. 11. 14:05
1 2 3 4 5 6
 1/54 anonim ***** válasza:
83%
Miért nem válsz el és keresel valakit, akivel boldog lehetsz? Én biztosan nem lennék senki szeretője. Gerinctelennek tartom az ilyen férfiakat.
2022. aug. 11. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/54 anonim ***** válasza:
100%
Én elválnék a helyedben.