Megtartsam a babát?

Figyelt kérdés
24 éves végzős joghallgató vagyok. Úgy néz ki teherbe estem fogamzásgátló szedése mellett. Nem dolgozom, így keresetem sem igazán van. A barátom dolgozik, de mellette még ő is egyetemista. Kétlem, hogy a szüleink ujjongva fogadnák a hírt. Nem tudom mit tegyek. Szeretném is ezt a kisbabát, de félek még korai lenne gyermeket vállalnom...

2016. dec. 3. 19:31
1 2 3 4 5 6
 51/54 anonim ***** válasza:
55%
# 50 ha megnézi, miket irkál a 14%-os, és belegondol abba, hogy akár ilyen gyereket is szülhet, akkor tutira abortáltatta...
2017. jan. 2. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/54 anonim ***** válasza:
0%

Te jó ég micsoda veszekedés alakult itt ki... Újra a hasonló korú lány vagyok, aki a helyében megtartaná. Gondolom a kérdező azóta már döntött, de ha más is van hasonló helyzetben és ezt olvassa, annak hoztam még 1 érvet: [link]

Azért nem 0-ból kéne megélni, főleg ha van az embernek egy dolgozó párja.


Egyébként nem értem miért lett 18%-ra lepontozva a válaszom. Itt nagyon sok ember indulatból, meggyőződésből válaszolt, és pontozott, mikor nem az volt a kérdés hogy elítéljük-e az abortuszt vagy sem, vagy gyilkosság-e, hanem hogy szerintünk ő, az ő helyzetében merjen-e gyereket vállalni. Én hasonló korú, hasonló élethelyzetben lévő ember leírtam mit tennék.. Erre volt kíváncsi erre pont engem lepontoztok.

2017. jan. 10. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/54 anonim ***** válasza:
0%
Tartsd meg mindenképpen! Az Isten azért adta neked, mert azt gondolja rólad, hogy képes vagy felnevelni.
2017. jan. 11. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/54 anonim ***** válasza:
61%
Gondolom isten azért adta (?) a gyerekeket az éhező etiópoknak is, mert úgy gondolta, fel tudják őket nevelni... hát nem jött azoknak se össze.
2017. jan. 12. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu