Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lebeszélnétek a V12-ről?

Lebeszélnétek a V12-ről?

Figyelt kérdés

Jó, picit vicceskedve adtam a címet, de szóval régi vágyam egy E38 750i. Most 27 évesen eljutottam oda, hogy lehetőségem volna rá, már meg is vannak a fő kiszemelt darabok amik közül végül döntenék, de valahogy fejben még mindig harcolok, ugye egyik oldalról az érzelmek a másik oldalról az ész.

Tisztában vagyok a fogyasztással, tisztában vagyok vele, hogy aranyárban mennek az alkatrészek, hogy kell már a törődés egy ilyen autónak. Páromban bíztam, hogy majd úgy is lebeszél róla, de mg én is meglepődtem, hogy milyen jól fogadta, szóval tényleg annak a kapujában vagyok, hogy ideje választani, aztán kézbe csapni.

De gondoltam adok egy utolsó esélyt annak, hogy esetleg ésszerűen döntsek, mert tudom mivel jár, de a másik oldalról meg gyerekkori álom, hogy E38-am legyen, a V12-ről akkoriban meg még álmodni sem mertem, de ha csak kicsit is de szeretném érezni mit jelentett akkoriban az " elit klub " tagjának lenni.


Szóval valami megdönthetetlen érv kéne, hogy miért nem kéne megvenni, pl valami olyan hiba ami előfordulhat és nagyon zsebbenyúlós, bár amennyire átnéztem az irodalmat, ilyesmiről sem sokat olvastam.


Az a része, hogy idézőjelben az utca embere mit gondol, miért ülök öreg autóban, BMW-ben az nem nagyon érdekel, hisz én szeretném élvezni. :D


Aki meg esetleg inkább a szakadékba lökne esetleg öreg BMW-khez értő szakikat javasolhatna Fehérvár környékén, akik tényleg ajánlhatóak. Ha már úgy lenne akkor szeretném normális állapotban tartani, nem csak összefércelve.



2020. okt. 30. 01:56
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:
65%

"Viszont rengeteg apró biszbasz hibásodott meg állandóan. Tele van az autó memóriás ülésektől légkondin át minden luxussal, világító kutyafüle, csilingelő anyámkínja."

Ezt én is meg tudom erősíteni, igaz, nem 7esem volt, hanem régi A8-asom, de én is minden hétvégén a beltérben szereltem valami szart, kárpitokat rángattam le, kábeleket ellenőriztem, stb. A motor, váltó agyonüthetetlen volt.

17 voltam

2020. okt. 30. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 anonim ***** válasza:
65%

""Viszont rengeteg apró biszbasz hibásodott meg állandóan. Tele van az autó memóriás ülésektől légkondin át minden luxussal, világító kutyafüle, csilingelő anyámkínja.""

ez még alapfelszereltségű, hasonló korabeli BMWre szintén igaz. 99-es E46om volt, tehát kistesó az azonos időből. Mindig volt valami kis baja, vagy éppen más műanyag, gumi adta be a kulcsot a motortérben. Csak a kiegyenlítő tartályt évente kellett cserélni mert kihasadt, hiába ment bele mindig új.

2020. okt. 30. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/33 anonim ***** válasza:
52%

#21,#22

Igen, ezeket alá tudom támasztani. Nekem is volt E46-om, ezekre a típusokra (E46,E39,E38) jellemző, hogy ennyi év után megkeményednek a kábelek, és egy kisebb erőhatásra is törnek, ezért nem működik néha-néha valami bennük.

2020. okt. 30. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/33 anonim ***** válasza:
60%

Évente az 1 misit nagy átlagban rá fogod költeni. Én ennyi pénzt tuti nem fizetnék egy ilyen kocsira.

Mit kapsz érte? Komfortban egy mai átlagautó szintjén álló öregecske, újakhoz képest nem különösebben erős autót.

Ma egy 2 literes 4 hengeres nagyobbat lép, mint ez.


Inkább kijárnék komolyabban gokartozni, vagy építenék egy kicsi könnyű hátsókerekes pályagépet. Szerintem 100x nagyobb élmény, mint a dugóban araszolni a v12-vel, meg autópályán szétunni magamat.

Közúton vezetni egyébként se nagy élmény. Állandóan figyelgetni a kamerákat, kivárni a 92-vel előző kamionokat, a 70-el tötymörgőket figyelni.

2020. okt. 30. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:
31%

"Azért tettem fel, mert mint írtam önmagában észérv nem szól mellette"


De hát előtted írtam le, hogy egy ipari hulladék. Ha ez nem észérv, akkor nem tudom mi az.


Ha arra gondolsz, hogy fejtsem ki, akkor kifejtem:


Szivárgó motorolaj, váltóolaj. Meghibásodás és kopás a vezérlés és felfüggesztés környékén. Elektronikus rendszerek meghibásodnak, kábelek megtörnek, termosztát nem működik, klíma nem működik, tető beázik, téves (vagy nem téves) hibajelzést ad a műszerfal, rohad az alváz. Egyszerű szervizért elkérnek egy rakás pénzt, mert a fél autót szét kell szedni egy egyszerű alkatrész cseréjéhez is és ugye a munkaórák...

2020. okt. 30. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/33 anonim ***** válasza:
78%

Ha ez a vágyad akkor VEDD MEG!!!

Rövid az élet, hogy unalmas autókban töltsük.

2020. okt. 30. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 anonim ***** válasza:
84%
Családban volt egy e38 728il. Nekem felső kategóriás autóban azóta is ez a mérce. Ha valaha vennék felső kategóriás autót bár erre elenyésző az esély csakis ilyet vennék. El nem tudom mondani mekkora élmény volt 17 évesen vezetni. Ha van fölösleges pénzed az autóra és a fenntartására, mellette rendelkezel egy puritán megbízható napi használós autóval, akkor vágj bele! Egy kicsit az én álmomat is megvalósítod :-) A fent emlitett autót egyébként a tulaja már nagy nehezen eladta (egy olyan hiba miatt, melynek orvosolására nem jöttek rá a szakik),utána vett egy x3-at, amivel nagyon nincs megelégedve, mondta ha ez már nem lesz és még egyszer autót vesz az csakis e38 728 lesz.
2020. okt. 30. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/33 anonim ***** válasza:
58%

Hát éppen ez az, erős túlzás izgalmasnak nevezni egy nagy tohonya 7-est.


Utazóautó. Egy megöregedett, betegeskedő utazó. Már ha el tudsz vonatkoztatni a szent bmw emblémától.

Ezért a pénzért viszont már igazi élményeket kaphatsz,nem pedig fetrengést az aknában.

Meg autópályás, szentendrei bevezetős racsingot, mint a panelprolik nyomják.

2020. okt. 30. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/33 anonim ***** válasza:
64%
Igen igen, a 7es BMW unalmas, fos, gyenge, stb. Bezzeg az mazda emikszöt a világ legjobb ótója. Mert gondolom van aki arra céloz. Na hagyjuk már..
2020. okt. 31. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/33 anonim ***** válasza:
64%

Nem rossz a 7-es, nem gyenge, de határozottan unalmas egy 1300 kilós hátsó kerekeshez képest.


Ha esetleg vezettél volna életedben 3.2-es Z3-at, te sem írnál ilyen butaságokat.


Ég és föld a különbség vezetésben, az árakon viszont nem látszik!

A kérdésből kiindulva azért a kérdezőnek sem mindegy, mire fogja ellőni azt a pár millát.


A választásom biztosan nem egy 20+ éves hetesre esne, amennyiben egy hangyányit számít az élmény.

2020. okt. 31. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!