Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » KGFB biztosító rosszul megadot...

KGFB biztosító rosszul megadott BONUS/MALUS esetén módosíthat egyoldalúan összeget és kötelezhet ennek befizetésére?

Figyelt kérdés
90 e forintos károkozás miatt 50e/éves összegről 230e/ éves összegre emelték édesanyám biztosítását, így évforduló előtt 1,5 hónappal új biztosítást kötöttünk. Az online alkusz oladlon beírtam az aktuális B1 besorolást és hogy volt károkozás, kárkifizetéssel a biztosító részéről. Mint utólag kiderült eleve M1-et kellett volna beírnunk. Erre kaptunk egy 87e forintos ajánlatot , amit 1.5 hónap múlva évfordulónál be is fizettünk. Ezután két héttel kaptunk értesítőt további 142e forint fizetési hátralékról. Telefonos megkeresésünkre a biztosító a rosszul megadott BONUS fokozatra hivatkozott. Írásban kértük a szerződés felbontását, mivel az összeg módosításáról nem értesítettek elállási időn belül, de erre ezidáig nem reagáltak. Köteles vagyok ezt az összeget kifizetni? Kérem csak olyanok válaszoljanak, akik tapasztaltak jogban/ilyen esetekben. Köszönöm!

2020. szept. 19. 08:24
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

Kedves 10-es!


8-as vagyok, köszönöm a helyreigazítást, ezekre az apróságokra nem gondoltam, így igazat adok neked, tévedtem.

2020. okt. 7. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!