Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Milyen edzőszalagot érdemes...

Milyen edzőszalagot érdemes venni otthoni edzéshez, alakformáláshoz?

Figyelt kérdés

Nézegettem a barackcsapat-féle szalagot, jó választás lehet? Vagy milyen márkát ajánlanátok?

Kezdő vagyok.



jan. 23. 20:49
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
75%
Nem sok értelme van ilyet venni.
jan. 23. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 A kérdező kommentje:
Miert nem?
jan. 23. 20:52
 3/27 anonim ***** válasza:
58%
Mert izmos és formás a súlyzós edzéstől leszel, nem gumiszalagtól.
jan. 23. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
69%
A szalag inkább átmozgatásra, bemelegítésre, nyújtásra való. Izmot érdemben növelni csak jól felépített edzéssel lehet.
jan. 23. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:

Már minden gyakorlatot untig ismételtél amihez nem kell szalag? Mert ha nem akkor felesleges.


Amúgy a helyedben elore kineznem hogy milyen gyakorlarhoz kell es elmennek egy decathlonba megnezni hogy melyik a szamodra jo ellenallas.

A barackcspatos szalag pedig semmi extra csak tul van arazva

jan. 23. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:
44%

Hülyeséget írnak

Tessék itt a videó

20 fajta alapgyakorlatra még pluszban lehet használni a szallagokat vagy könnyíteni ha túl nehezek lennének

https://www.youtube.com/watch?v=hQ2lHMP4kco


Teljesen le tudsz edzeni szalaggal sok esetben nagy segítség a terhelés növelésében vagy épp könnyítésében Caliestheticben azaz szabad testsúlyos edzésben

Nekem is van közepes és erős erősségű ellenálló szallagom is

Ha szabadtestsúlyos edzést csinálsz akkor meg szükség lesz rá vagyis hát hasznos ha van otthon

Én mindenképp három fajtát vennék de nemtudom férfi vagy e vagy nő

Ha nő vagy akkor szerintem három fajta kell mert kell a legkönyebb utána közepes és utána meg jön a nehéz ellenállású szallag