Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ha nem tudok google nélkül...

Ha nem tudok google nélkül programozni, akkor rossz programozó vagyok?

Figyelt kérdés

2016. dec. 14. 16:25
1 2 3 4 5 6
 41/53 anonim ***** válasza:

"Tudod, beágyazott rendszerek fejlesztésénél nem játszik az, hogy összegányoljuk a melót aztán kiadunk két hetente patch-et rá. Bár ez téged bizonnyal meglep, ezen a területen már az egy pont nullás verziónak is működőképesnek kell lennie és nem divat a két számjegyű version number.


Na meg, ott nincs ma még akkora létjogosultsága az OOP-nek, mint desktop vonalon. És hát, amit te 20 éves régi szarnak gondolsz, az bizony jóval több mint 20 éves, továbbá, kvázi ipari szabvány és igen, az lesz öt év múlva is."


Ki a retek beszélt eddig beágyazott rendszerekről? Hallod, tudod mit akkor térjünk át valami másik témára megint, aztán oda már IDE se kell. Szoktál főzni? Ugye milyen jól megy fejlesztőkörnyezet meg OOP nélkül? :D Istenkém, amúgy bírom hogy neked 20 éves technológiák is olyan újnak számítanak, hogy még azt sem tudod róluk, hogy mik :D


Az meg hogy bemásoltál egy rakás negatív véleményt az Eclipse-ről mit bizonyít? Bármiről fogsz negatív véleményeket találni a neten, filmektől kezdve, a nagyi mézeskalácsán át a kutyafuttatókig bezárólag. A te környezeteidről csak azért nem, mert még te sem használod őket :D Amúgy miért félsz kitenni őket ide és megmutatni? :D

2016. dec. 16. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/53 anonim ***** válasza:
0%

"Szinte mindig Delphi 7-et használok, a gyári környezettől jobbat még nem alkottak rá, hozzá."


A delphi az egyik, ha nem mindjárt a legjobb ide object pascalhoz. Ettől függetlenül, ha valaki csak konzolos alkalmazásokban utazik, akkor jobban jár a bloodshed IDE-jével, bár ez - és ezen van a hangsúly - felhasználó függő.


Éppen ez a dolog lényege, hogy olyan nem létezik, hogy ez, vagy az a legjobb és másik 100 sehonnai megmondja bárkinek, hogy neki mi lenne a "jó".