Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Lasagne első alkalommal?

Lasagne első alkalommal?

Figyelt kérdés

Nagyon kezdő vagyok még főzés terén, ezt le kell szögezni. Párom kedvence a Lasagne, még sosem csináltam, de holnap este szeretném elkészíteni első évforduló alkalmából. Az a baj, hogy ahány recept, annyi féle képpen írják a neten, anyukám is mást mond teljesen, mint amik le vannak írva. Na most én olyan recepteket, lehetőleg részletesen leírva várok, ami tényleg nagyon finom, és egy kezdő is el tudja készíteni. (A bolognai ragut magamtól meg tudom csinálni, a többivel egyáltalán nem vagyok tisztában)


Köszönöm!



2022. jan. 11. 14:50
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
42%
Igazából a jó ragu a lényeg, a gyorsan főzős verziókat el kell felejteni, egy rendes bolognainak kell minimum három, de inkább hat óra. Ezen kívül csak egy besamel kell hozzá, az meg alap szósz, le kell főzni párszor, aztán utána már jól megy. Annyit kell megnézni, hogy a lasagne lap, amit veszel, az előfőzendő-e.
2022. jan. 11. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
76%

Csatlakozva az elsőhöz, a besamel tényleg egyszerűnek tűnik, de nagyon ki kell tapasztalni, hogy ne legyen csomós, ne legyen túl híg, vagy túl sűrű... Ezt semmilyen recept nem garantálja. Hiszen a lisztek se egyforma minőségűek. Az egyik több nedvességet képes felvenni, a másik kevesebbet...


Csak olyan lasagne-et vegyél, amit nem kell előfőzni... Én életemben egyszer csináltam előfőzőset - hát csinálja, akinek két anyja volt... :-D :-D


Mindjárt nézek valami képes receptet neked...

2022. jan. 11. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
69%

Nem feltétlenül maga a recept, de a fázisfotók miatt...


[link]


Én alulra egy kanállal a sugo-ból teszek, hogy véletlenül se legyen kemény az alsó réteg lasagne lap.

2022. jan. 11. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
40%

Anyukádé miért nem jó neked?