Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Hogyan kell zsemlemorzsat...

Hogyan kell zsemlemorzsat pírítani?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok de nem sikerült szerintem sok volt az olaj. Mondjatok adagot hogy hány ml olaj és hány dkg morzsa mert a becslések nem mennek és elrontom ha nincs kereken megadva arány.
2022. febr. 13. 01:33
 1/3 anonim ***** válasza:
93%

Majd belejössz 😊

Arányt én is nehezen tudok mondani neked.

Kb 20 deka morzsa és 2-3 evőkanál olaj.

Nem kell túl sok,mert ahogy melegszik az olaj és kavarod a morzsát szépen elolszlik úgy hogy nem úszik az olajban.

Kezdőként én úgy csináltam,hogy amikor már kavarásnál látszik,hogy kezd picit barnulni,akkor lejjebb veszem a főzőlap/gázt,mert könnyen odaég.

Amikor már megközelíti azt a színt,amit szeretnék,akkor lezárom és elhúzom a melegről,de még kavarni kell,mert az edény alja nem hűl le gyorsan.

2022. febr. 13. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
90%

attól is függ, hogy milyen kajához csinálod, és mennyire szereted zsírosabban a morzsát.


Én pl. túrógombóchoz vajjal csinálom, és a pirítás vége előtt egy kis porcukrot is teszek hozzá hogy karamellizálódjon.

De ahogy az 1. írja, keverni kell folyamatosan, és látszik az állagán... Utólag is lehet még hozzá tenni olajat, ha túl száraznak tűnik.

2022. febr. 13. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
77%
Én olaj nelkul csinalom. Szaraz serpenyo, kozepesen magas fokozaty 1,5 percenkent kevergetni
2022. febr. 13. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.