Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Segítség túró rudi tortához?...

Segítség túró rudi tortához? Hogy értelmezzem a receptet?

Figyelt kérdés

Ez alapján szeretném elkészíteni. Nem vagyok egy nagy cukrász egyébként, csak a férjem szeretném meglepni!

[link]


Azt írja,hogy a tojásokat a cukorral fel kell verni, utána meg,hogy a tojáshabhoz kell keverni a lisztes-sütőporos kakaót.

De ha az egész tojást akarom felverni, akkor hogy lesz hab? Nem gond, ha benne van a sárgája? Nem írja,hogy szét kellene választani?

Bocsi, de tényleg kezdő vagyok!


2011. máj. 9. 15:17
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem kell kettéválasztani, fel lehet az egész tojást is habosítani, hidd el, csak több idő kell hozzá és lehűtött tojás. Ezt a receptet már kétszer megcsináltam, és nagyon egyszerű és finom, sok sikert!
2011. máj. 9. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
0%

Szia!


A tojásfehérjét verd fel egymagában, mert ha a sárgáját is belerakod, akkor az életbe nem válik habbá.


Javaslom, hogy nézd meg az általános piskóta tészta receptjét!


Segítek: [link]


Sok sikert! :)

2011. máj. 9. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
24%

A fenti válaszoló nagyon ügyes lehetett, hogy a sárgáját is fel tudta verni...


Nekem a fehérje jött össze de az mindig és kb. 2 perc alatt.


Ez a tuti.


Gyakorló kuktának nem ajánlanám a legelső válaszoló módszerét.

2011. máj. 9. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Ez nem piskóta.

Tehát egyben vered fel a tojást a cukorral,meglátod szépen ki fog fehéredni és megnő a térfogata. (legalább 10 perc) és utána kevered hozzá a többit.

2011. máj. 9. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Első vagyok, mint említettem már kétszer megsütöttem a piskótát recept szerint. Nem kell különválasztani a tojást, de felőlem úgy csinálja, ahogy neki jól esik.
2011. máj. 9. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
46%