Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Hány tojásból készítsem a...

Hány tojásból készítsem a nokedlit?

Figyelt kérdés
Tojásos nokedlit akarok csinálni, eddig mindig ragadós,nyálkos lett a nokedli! hány tojásból a legjobb, neten néztem, minden recept mást ír! Hogy a legjobb? (Kezdő vagyok még)légyszíves segítsetek! Köszönöm!
2011. szept. 14. 12:30
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
100%

Maga a nokedli ragacsos, vagy csak akkor, ha a tojást ráteszed? Mert lehet, hogy a nokedli készitéssel van a baj. A megadott recept jó, de ha rosszul fözöd, akkor nem sikerül. Sok vizet (legalább 4-5 liter) forralj fel, amikor forr, akkor szaggasd bele a nokedlit, de ne legyen túl sok benn egyszerre - két vagy több résztletben szaggasd - kiszeded és hideg vizzel jó alaposan leöbliteni és leszürni.

A tojás csak ezután jön rá.

2011. szept. 14. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:

Most csináltam tojásos nokedlit. Nem ragad, nem taknyos. Csak 2 kérdés:

1, lágy-e vagy kemény a nyers nokedli tésztád? Keménynek kell lennie.

2, Jól megsütöd? Akkor marad taknyos, ha a tojás nem sül meg rendesen. Én kb 4 személyrevalót készítettem, és a tojásokkal együtt a nolkit legalább 15-20 percig sütöttem, és folyamatosan kevergettem addig, amíg a kaja látványosn nem lett "száraz", azaz a tojás át nem sült.


Üdv!

2011. szept. 15. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:
szia! Amikor megkóstoltam a nokedlit kicsit puhább volt mert beleszámítottam a sütést is azért vettem le előbb a tűzről! Párom azt mondta, hogy tovább kellett volna főznöm a nokedlit! Igen forralt vízbe tettem és kb 15 percig főztem! 4 tojást raktam a tésztába kb. 500 g liszthez! fogalmam sincs mi lehet a baj!:DD Párom azt mondta át kell vennie ezt velem, mert nem megy! :DD csak megakartam lepni,hogy tudok tojásos nokedlit csinálni, de nem sikerült!!:) de minden mást finomra csinálok, csak ez!!!valahogy:DDD
2011. szept. 15. 14:12
 14/17 anonim ***** válasza: