Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Hány tojásból készítsem a...

Hány tojásból készítsem a nokedlit?

Figyelt kérdés
Tojásos nokedlit akarok csinálni, eddig mindig ragadós,nyálkos lett a nokedli! hány tojásból a legjobb, neten néztem, minden recept mást ír! Hogy a legjobb? (Kezdő vagyok még)légyszíves segítsetek! Köszönöm!
2011. szept. 14. 12:30
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%

én fél kiló liszthez 3-4 tojást használok, és sóval szódavízzel viszonylag kemény tésztát keverek. ezt kifőzöm, melegvízzel leöblítem,leszűröm, és zsírra teszem.

a felvert tojás mennyisége ízléstől függ,mint ahogy a lágysága-keménysége is.

a fél kiló lisztből készült nokedlire nagyságtól füffően 6-8 felvert tojást teszek és kevergetve, lágy rántottásra sütöm.

de van aki, úgy szereti, hogy a tojás is keményebb legyen rajta.

2011. szept. 14. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
*...függően:)
2011. szept. 14. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
köszönöm!:)
2011. szept. 14. 12:43
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Nagyon jó a fenti recept, van aki a tojást a tésztára önti ami forró és így keményedik, sül meg a tojás. Nem tartom jónak mert mászkos (ragacsos) lehet.
2011. szept. 14. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
81%
Én a lisztet fele-fele arányban rétesliszttel keverem, így nem lesz tapadós a nokedli, hanem "gurulós" :-)
2011. szept. 14. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:
már megint ragadós lett!!!!!!!!!!!!!!!!:@
2011. szept. 14. 14:16
 7/17 anonim ***** válasza:
100%
Puhára csináltad a nokedlit azért ragad.
2011. szept. 14. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
ehetetlenül rossz!!!!!! Vagy még az hogy a tésztára öntöttem a tojást!! Nem tudom! hónapok óta ezzel a tojásos nokedlivel nem vagyok kibékülve!!!!
2011. szept. 14. 14:29
 9/17 anonim ***** válasza: