Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Hogy kell darálthúsból szép...

Hogy kell darálthúsból szép piros fasírtot sütni, kezdő vagyok?

Figyelt kérdés

2013. jan. 25. 17:30
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Jó minőségű pirospaprikát kell beletenni.
2013. jan. 25. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Mire gondolsz, egész egybesültre, vagy fasírtgombócokra.

a darálthúsba van aki tesz pirospaprikát is, amikor befűszerezi.ha pogácsékat sütsz belőle, forgasd prézlibe, és bő zsiradékban süsd, gyakran forgava két vila segítségével. ha megszúrva nem jön belőüle húslé, akkor már jó, és addigra más szép piros a külseje is.

az egybesült vagy a stefánia ( keménytojással töltött ) az

annyiban más, hogy én azt nem prézlizem, hanem amikor kész rudakat a zsírozott tepsibe teszem, vizes kézzel alaposan átsimítom, és így szép piroskás kéreg lesz rajta.

2013. jan. 25. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Fasírtgombócokra gondoltam, részletes receptet megköszönnék, és köszönöm az eddigi válaszokat is.
2013. jan. 25. 18:00
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem ahány ház, annyiféleképpen csinálják. Én legkisebb lángon szoktam fedő alatt sütni a fasírtpogácsát, szintén prézlisen, amíg jó ropogósra nem sül a kérge. Fűszerezni viszont érzésből szoktam.
2013. jan. 25. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

ahogy én csinálom:

fél kg d.hús.

2-3 szelet kenyér

2-3 gerezd fokhagyma

1 tojás ( v kettő látod h áll össze)

piros paprika,

bors

pici delikát

össze gyúrom gombócokat csinálok belőle,majd megforgatom zsömle morzsában és megsütöm.

az olajat felforrosítom,bele teszem a fasírtot,és középlángon sütöm:)

isteni finom,piros ,ropogós.

2013. jan. 25. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Fél kiló darálthúshoz szoktam 2 zsömlét, vagy annak megfelelő kenyérbelet összetépni, egy pici tejjel/vízzel meglocsolni, hogy morzsalékos legyen, de ne lutykos.