Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Születésnapra tudtok nekem...

Születésnapra tudtok nekem egyszerű, bevált torta receptet mondani?

Figyelt kérdés

Tudom,hogy tele a net receptekkel,de olyat szeretnék ami tutira bevált tehát biztosan sikerül.Nem túl édes,nem nehéz krémes-habos (azt nem szereti akinek szánom) nem túl bonyolult.Kezdő vagyok sütéstéren.Páromnak csinálnám.

Köszönöm.:)



2014. febr. 28. 08:53
 1/7 anonim ***** válasza:

Mi se szeretjük az gej vajas krémeket.

Nálunk két favorit van.

1. Pudingos- ennél hidegen kikeverhető pudingot csinálok, de az előírt tej mennyiség egy részét tejszínnel helyettesítem, tehát annál a fajtánál ahol fél liter tejet ír a leírás, ott 3dl habtejszín és 2dl tej aránnyal csinálom.

(nálam a mogyorós a nyerő, de ez már ízlés kérdése)


2. Túrós gyümölcsös- 50dkg túró, 1 citrom héja, 25dkg ráma, 20dkg cukor, vanillia cukor össze keverve , ez lényegében a fantaszelet túrókréme. Ebbe a krémbe szoktam kis kockára vágott gyümölcsöt (barack, málna, eper...) keverni. Ha ezt a túróst csinálom gyakran szoktam azt csinálni, hogy csinálok a gyümölccsel azonos lekváros piskóta tekercset, és 2 réteg krém közé fél centisre szeletelt tekercset rakok.

2014. febr. 28. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm.:) A második tipp nagyon tetszik.:)
2014. febr. 28. 09:15
 3/7 anonim ***** válasza:
Nálunk ami kedvenc a tejszínes joghurtos és a gyümölcsös túrós. A másodikat már leírták neked, ha érdekel a joghurtos szólj és elküldöm a receptet. Szerintem nagyon egyszerű, elronthatatlan recept.
2014. febr. 28. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim válasza:

Mindmegette.hu

Van egy olyan recept, az a neve hogy Sacher Torta ii ( az ii az római kettes akar lenni)

13 éves létemre már k3t éve egyedül azt csinálom egy rokon születésnapjára, és mindig az fogy el elsőnek :)

Nagyon egyszerű recept és isteni finom

2014. febr. 28. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza: