Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Adnátok tanácsot egy (még)...

Adnátok tanácsot egy (még) kezdő lánynak? Az amerikai palacsintával kapcsolatban.

Figyelt kérdés

Ilyen téren még kezdő vagyok...legalábbis egyedül még nem fogtam neki ilyen dolognak,mindig anyummal sütöttünk-főztünk együtt.


Közeleg a barátom szülinapja,és arra gondoltam,hogy készítek neki amerikai palacsintát.Mivel nagyon rég vágyik rá,hogy megkóstolja már milyen, tortát meg nehezen tudnék egyedül.

Szóval arra gondoltam ilyen palacsintát csinálok, torta alakúra.

Úgy gondoltam,hogy több palacsintát egymásra rakok,és középen minden rendet megkenek valamivel.

De mi legyen az a valami? Gondoltam arra,hogy minden palacsintára kenek nutellát és pár darab meggyet.A tetejét is kirakom meggy darabkákkal+csokiöntettel.

Szerintetek ez így okés?Nutella+meggy?

Esetleg ugyanez menne barackkal is?

Ti hogyan csinálnátok? :)

17L Megköszönném,ha segítenétek.


2015. jan. 15. 14:37
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%

Jól hangzik! Az amerikai palacsinta (meg úgy általában a palacsinta) kvázi mindennel jó. Azt gondold át, hogy nutellával kissé nehéz, dugító kaja lesz :) Te tudod, a barátod mennyire édesszájú. Csinálhatod fordítva is, ha könnyítenél rajta, tehát közé gyümölcs, vagy dzsem, és a tetejére egy kis nutella, vagy csokiöntet. :)


Egyébként kedves ötlet, és hajrá! :)

2015. jan. 15. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
Tehetsz minden sorba mást is, pl, vanília puding, nutella, dió, lekvár.
2015. jan. 15. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
76%
Szvsz az amerikai palacsinta csak melegen jó.
2015. jan. 15. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
És ki mondta, hogy nem lesz meleg? :)
2015. jan. 15. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen! :)

Hát az ilyen nutellás dolgokat szereti, pl sima palacsintát nuellával+ banánnal eszi.