Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Egyszerű recept csirkemellből...

Egyszerű recept csirkemellből serpenyőben?

Figyelt kérdés
Mivel nincs sütőm csak főzőlap ezért a csirkét csak serpenyőben tudom elkészíteni. Teljesen kezdő vagyok és valami gyors egyszerű receptet keresek. Akár egy egyszerű sült csirkemell is érdekel valami fűszerrel a lényeg hogy lehetőleg minél részletesebb legyen a recept hogy ne lehessen elrontani :D

2017. jan. 20. 21:56
 1/4 anonim ***** válasza:
12%
Google
2017. jan. 20. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
73%

Tejfölös ragunak: vágd csíkokra, apróra vágott hagymát dinsztelj, arra rádobod, átforgatod, majd ici-pici vízzel földő alatt puhára párolod. Só-bors-bazsalikom mehet bele.


Amikor már puha, és elsülte a vizet is maga alól, szórj rá egy kevéske lisztet, majd egy-két korty vízzel hígísd fel, és tejfölt rá, azzal össze. Ha akarod lehet bele zúzott fokhagymát is.


Még úgy is lehet "bolondítani", ha van gombád, akkor azt is bele... (én konzerv gombát szoktam, leve nélkül!!!), de akkor nincs benne fokhagyma, és persze még mielőtt a lisztet-tejfölt belekavarnám.


Főtt rizst/tésztát, de akár krumpli pürét, hasonló köretet is lehet hozzá.

2017. jan. 21. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
73%
Összekeversz lisztet és pirospaprikát (szép világos-rózsaszín színe lesz), a csirkemell szeleteket beleforgatod, aztán kisütöd olajban. Főtt krumplival, fokhagymával és egy kis savanyúsággal isteni.
2017. jan. 21. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Gyros tál: húst felcsíkozod, olajat hevítesz, utána szép pirosra sütöd. Krumplit hasábokra vágod, sültkrumplinak kisütöd. Egy tálra frissen mosott salátalevelet teszel, egyik oldalra a húst, a másikra a krumplit, rá a paradicsom, paprika, uborka, rá a szószt (uborkát legyalulod, tzatziki szósszal elkevered, ízesíted). Nagyon finom, laktató étel.
2017. jan. 22. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?