Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Miért ördögtől való az, ha...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Miért ördögtől való az, ha azt szeretném, hogy a házimunka nagyobb részét a barátnőm végezze?

Figyelt kérdés

Értelmes emberek vagyunk, nemrég költöztünk össze, de már most nem úgy működnek a dolgok, ahogy számítottam rá. A barátnőm szigorúan, szinte pontosan kiméricskélve felosztja a házimunkát kettőnk között, és kikötötte, hogy nem hajlandó egyedül háztartást vezetni, pedig az összeköltözés előtt házias nő benyomását keltette. Én azt hittem, nem kell komolyan venni, de amikor nekem kellett volna főzni szerinte, nem tettem, akkor nem volt hajlandó kaját csinálni. Én éheztem, ő pedig végül rendelt magának.

Nagyon stresszes és komoly munkám van, mérnök vagyok, multinál dolgozom, nagy a hajtás, ő pedig gyerekpszichológus. Meg van sértődve, ha kicsit is célzok rá, hogy sokkal komolyabb szakmaiságot, kötélidegzetet és versenyszellemet igénylő munkám van, szerinte ezzel lenézem az ő szakmáját, pedig nem igaz, csakis arra célzok, hogy úgy lenne igazságos, ha a "női" feladatokat ellátná, legalábbis nagyobb részben mint én.

Mit tegyek ebben a helyzetben?


2018. márc. 28. 15:27
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/114 A kérdező kommentje:
Fontos, de más, mint az enyém, ezért másképp kellene részesülnünk az otthoni teendőkben. Ki vagyok így szipolyozva, semmire nincs időm, és ráadásul teljesen ridegnek érzem a hozzáállását, nem egy szeretettel teli közegbe megyek haza... Ettől mindenki tönkremenne előbb vagy utóbb.
2018. márc. 28. 15:52
 32/114 Költőnő? ***** válasza:
88%
Istenem h mé' zárták be Lipótot... most ez a sok bolond, mind visszakerült a társadalomba.
2018. márc. 28. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/114 anonim ***** válasza:
97%

Tudod mi a megoldás?