Kezdőoldal » Fogyókúrák » Update módszer » Miért dőlnek be ilyen sokan...

Miért dőlnek be ilyen sokan Schobert Norbi Update termékeinek?

Figyelt kérdés

2022. júl. 8. 17:48
1 2 3 4 5 6
 11/51 anonim ***** válasza:
70%
10: a termékek nagy része egyáltalán nem kalóriacsökkkentett, hiszen a ch arányát a zsír javára csökkentik. Annak egy grjában pedig több a kcal mint a chban. Magyarul ha ugyanannyit eszik mint eddig, csak update cuccból, nem fog fogyni.
2022. júl. 9. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/51 anonim ***** válasza:
4%

Persze, nyilván mindenki hülye, bezzeg ti.

Nem is arról van szó, hogy fogalmatlan prolik vagytok, akik nem is értenek a témához:D

2022. júl. 9. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/51 anonim ***** válasza:
92%

Hejjj. Vannak bajok a fejekben.


Aki kicsit is utána jár a dolgoknak rájön, hogy a Norbi termékei alapvetően nem rossz ételek. Viszont eszementen túlárazottak. Emelett ott van az a tény is, hogy a főni néha olyan eszetlen baromságokat mond, hogy azon a hajam szála az égnek mered.


De itt van pár videó, ahol boncolgatják mi is kivetni való a Norbis cuccokban, és miért is mond oltári hülyeségeket Norbert.


[link]


[link]


[link]


Sorolhatnám.


Mielőtt bárki betámadja a videóban szereplő úri emebert, el kell momdjam, hogy nem kitalálja a dolgokat hanem egyetemen tanulta.

2022. júl. 9. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/51 anonim ***** válasza:
73%

"Mielőtt bárki betámadja a videóban szereplő úri emebert, el kell momdjam, hogy nem kitalálja a dolgokat hanem egyetemen tanulta."

Dehogy az egyetemen tanulta. Ez a csávó jogot végzett, azért doktor, nem azért, mert orvos. Ettől függetlenül a csávó valóban naprakész a dietetikai szakirodalom tekintetében (a linkelt videókban is igaza van), de nem egyetemen végzett szakember, szóval azért ne ferdítsünk.


A Norbi Update biznisz egy profin felépített marketingfogás, aminek a célcsoportja a laikus, nulla szakmai alaptudással rendelkező túlsúlyos társadalom. Na most Magyarországon rengeteg a laikus, nulla szakmai alaptudással rendelkező túlsúlyos.

Szerinted itthon hány szomszéd néni olvasgatja a PubMeden a metaanalíziseket? Viszont tévét még mindig több millióan néznek, ahol minden második műsorban a Schobert-féle hiénák azzal házalnak, hogy náluk van a fogyás és az örök élet kulcsa. Akkor melyik irányba fognak orientálódni a szomszéd nénik? A PubMedes metaanalízisek által felvázolt étrend-tervezésbe, vagy a kisboltban kapható Update cuccokba?

2022. júl. 9. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/51 anonim ***** válasza:
85%

Norbi, forever, regenor, Kasza Tibi stb stb

Mind működik, mind rendszerét ha betartod fogysz… ezért hiszik el sokan, mert rengeteg referenciájuk van.

Más kérdés, hogy hazudnak mint a vízfolyás és minden termékük felesleges egy kiszámolt fiéta mellé.

2022. júl. 9. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/51 anonim ***** válasza:
86%

Én sima kalóriaszámolással fogytam, nem tudom miért is kellene ide metaizé.

Megvolt a fehérje, szénhidrát, vitamin, gyümölcsök, húsok, magvak, zsírok stb.

Stabil heti egy kilót fogytam.

Nem kell ehhez egyetemre járni.

2022. júl. 9. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/51 Andizsuzsi ***** válasza:
85%

12#


Elég a családot megnézni. A gyerekek mindhárman elhízottak voltak, az asszony alul egy fejletlen kisfiú, felül egy NDK-s úszónő, fitneszguru pedig egyik fogyókúrából esik a másikba, két delirium tremens között. Szakmailag egyik sem képezi magát, Norbertnek konkrétan semmilyen végzettsége sincs ahhoz, amit csinál, asszonyának is csak két, 20 évvel ezelőtt szerzett alapfokú OKJ-ja. Mitől lennének hitelesek?

2022. júl. 9. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/51 Andizsuzsi ***** válasza:
83%

"A Norbi Update biznisz egy profin felépített marketingfogás"


Annyira nem profi az, a szekeret már évek óta az asszony tolja, Norbert cége évek óta veszteséges. A boltoknak lejár a szerződése, sorra zárnak be. Nem véletlenül hakniznak állandóan, és tart az asszony minden hétvégén alkoholmámorban úszó "tábort".

2022. júl. 9. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/51 anonim ***** válasza:
100%
Amiért a Challenge drink-et meg az egyéb, jobb esetben teljesen haszontalan dolgokat veszik meg az emberek. Egyszerűbb megvenni, mint a témában elolvasni 3 értelmes cikket és gondolkodni. Az emberek lusták és mástól várják a megoldást.
2022. júl. 9. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/51 anonim ***** válasza:
9%

Az update elsősorban a szénhidrátszegény életmódra épül ( ami működik, én magam is így fogytam le).

Ezt az életmódot, aki akarja, lehet követni termékek nélkül is, lemondások árán, VAGY aki amit akar, helyettesíthet ch csökkentett termékkel a hagyományos helyett. Ez segíthet abban, hogy az ember kevésbé érezze lemondásnak az életmódváltást, szükséges rossznak azt, hogy neki oda kell figyelnie az étrendjére ha le akar fogyni és nem akar visszahízni.

Amúgy a termékeik többsége finom, én szeretem bizonyos édességeiket, a tésztáikat- amik finomabbak mint a hagyományos,

Pl a teljes kiőrlésű teszta, vagy durum ( számomra pl mindkettő ehetetlen), a kenyérrel ugyanez a helyzet. Az övék viszont finomak.

Én nem követem azt a divatot, hogy utálják őket, szerintem mindkettő segíteni akar, és hogy drágák a cuccok? Hát senki se dolgozik ingyen. Miért ne keresnének rajta ha már ezzel foglalkoznak?

A lowcarb pedig mint diéta, működik, a cuccaik finomak ( de persze nem kötelező megvenni aki nem akarja). Én sem használok sok dolgot. Tészták/ kenyér/ némi édesség mértékkel és ennyi.

A gyerekeket meg nagy bunkóság belekeverni. A 2 fiú nyilvánvalóan örökölték a hízásra való hajlamot, az életmód pedig egyik gyerekre sem volt ráerőltetve, eljött az idő amikor elkezdték maguktól követni a szüleik példáját, mert nem érezték jól magukat a bőrükben, és mára egyik fiú sem túlsúlyos. A lány meg soha nem is volt az.

2022. júl. 10. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!