Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Kockahasat szeretnék! Hogyan...

Kockahasat szeretnék! Hogyan tudnám csökkenteni a testzsírszázalékom? Az edzéstől és diétától csökkeni fog? Kb mennyi idő után lesz már másoknak is szembetűnő?

Figyelt kérdés

2021. febr. 15. 17:26
 1/7 anonim ***** válasza:
75%

Zsírból fogyáshoz ezek kellenek:

- kalóriahiány

- sok fehérje

- erőedzés

2021. febr. 15. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
#1-es: köszönöm, tudnál mondani magas fehérje tartalmú ételeket?
2021. febr. 15. 18:03
 3/7 anonim ***** válasza:

Nekem régebben bevált;

-Sok edzés (kardió és erősítés) napi 1-2 óra

-Egészséges, lehetőleg fehérjedús táplálkozás.

Sok sikert!:)

2021. febr. 15. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
#2-es: köszönöm, tudnál mondani magas fehérje tartalmú ételeket?
2021. febr. 15. 19:03
 5/7 anonim ***** válasza:

Igen. A fehér húsok gyors felszívódásúak és edzés előtt 1-1,5 órával érdemes őket fogyasztani. Csirke, pulyka, halak.

A tojás is jelentős fehérjeforrás például reggelire.

A fehérjeporok és különböző energiaturmixok is segítenek, edzés után, általában 0,5-1 órával.

Én szeretem a protein szeletet és a műzliket, de csak óvatosan, mert van bennük cukor, tehát jelentős szénhidrát.:)

2021. febr. 15. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
#5-os: nagyon szépen köszönöm! Valamikor edzés után csak pár órával iszom meg a fehérjeporom, ebből lehet valami "gond"? Ma például 13kor edzettem és most fél 8kor ittam meg. Valamikor meg elfelezem a napi fehérjepor adagom 2 zabkásába, egyik mondjuk 13 óra körül, másik meg 17 óra fele, ez így is oke? Mindegy mikor viszem be?
2021. febr. 15. 19:40
 7/7 anonim ***** válasza:
5. vagyok. Szerintem az idő mindegy, hogy mennyire későn. Én úgy tudom, hogy egy adagot (vagy ha elfelezed az is szuper) reggelinél, a másikat/ másik felét edzés után. Szerintem nem baj, hogy később, hisz ugyanúgy befogadja a szervezted, csak kicsivel edzés után könnyebben beépülhet, mert akkor regenerálódnak az izmok. Én ritkán szoktam csak inni, turmixba teszem, de én is felezem az adagot és nekem ez így megfelelő.:)
2021. febr. 15. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!