Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Igazából süthetem ugyan abból...

Igazából süthetem ugyan abból a tésztából a kenyeret, kiflit, zsemlét?

Figyelt kérdés
Nagyon kezdő vagyok, de van egyáltalán érdemi különbség a tészták között? Ha ugyan abból csinálom ezeket (kenyeret vacsorára, zsemlét, kiflit reggelire) az úgy jó, nem?

jan. 21. 21:37
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Ehető lesz, de mondegyiknek más-más a receptje.
jan. 21. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
50%

Ha albán péket akarsz játszani akkor igen :D

Zsemle az tejjel és vajjal készül a kiflitészta pedig tejjel.


Nyilván elkészíthetőek kenyértésztából is, de nem lesznek olyan finomak.

jan. 21. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
66%

Sütheted. Nem olyan lesz mint amit a pékségben kapsz de teljesen jó lesz.

Én a helyebden olyan kenyértésztát keresnßk amiben tej is van valamennyi hogy kb jo legyen a kifli meg a zsemle is

jan. 21. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
52%
Nem.
jan. 21. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Ha albán vagy, akkor süthetsz ugyanabból mindent.

Ez egyébként olyan, hogy süthetsz-e csirkemellből rántott karajt, vagy virsliből sült kolbászt.

jan. 22. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Kifli,zsömle némileg más az összetétel de ha megfelel kenyér tésztából akkor csináld.
jan. 22. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza: