Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Milyen “furcsa” kaját/kombinác...

Milyen “furcsa” kaját/kombinációt dobtatok otthon mikor nem volt otthon szinte semmi? Az én példám lent. 😂

Figyelt kérdés

Én igazából nem tudok főzni annyira, csak tanulgatok (alapdolgok mennek azért).

Éhes voltam szóval megnéztem mik vannak itthon és tényleg szinte semmi (ez a nagybevásárlás előtt volt) de mégis akartam valamit enni. Tésztàt főztem és tojásrántottàt sütöttem, sonkáva és csípős paprikáva. Ezt összekevertem a tésztával. 😅 Oké lehet gusztustalannak hangzik de tényleg finom volt meglepő módon.


2018. máj. 8. 18:00
 1/6 A kérdező kommentje:

sonkával* csípős paprikával*

nem tudom miért maradt le az l betű

2018. máj. 8. 18:01
 2/6 anonim válasza:
100%
Mindig van otthon ramen tészta. Tudod olyan ami évekig eláll, ilyen 5 perces vízforralós. Azt megforralom aztán olajon megsütöm. Rátörök 1-2 tojcit, hogy legyen benne tápérték. Fűszert adnak hozzá. Diák vagyok, néha jó, ha az ember megebédel 500 forintból. Amikor van otthon valami husi, csirkemell ilyesmi akkor azt is bevetem.
2018. máj. 8. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
És szerintem finom is. :)
2018. máj. 8. 18:17
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Mi a fura abban, amit írtál? Tojásos-sonkás tészta, ez teljesen szimplán hangzik.


Jó kérdéseid vannak, hát van nekem erre memóriám? Csak egyszerű dolgok jutnak eszembe, mint az almaszeletes tejfölös kenyér, ami pompás.


Ecetet vagy mustárt teszek egész sok ételbe. A kávéba vajat és nyers tojást (sárgája, fehérje, egész, ez változó) - fel kell habosítani, különben tényleg gusztustalan :)

S mindent nyers zöldséggel eszem. Ami pl. a sima zöldséges rántottánál még elmegy, de a lecsónál szerintem érdekes :)


De ezek sosem kényszerből, hanem élvezetből születnek, nekem mindig van itthon szinte minden, amiből főzni szoktam.