Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » A pénzetekért ti is elvárjátok...

A pénzetekért ti is elvárjátok, hogy egy tökéletesen elegáns kávét kapjatok?

Figyelt kérdés

Szeretném elmesélni a botrányt ami történt Vasárnap a Costa Coffeeban.

Szeretném megkérdezni ti mennyire látjátok jogosnak a felháborodásom. Apróság de elvárom!


A Costa Coffeeban jártam hazafelé jövet.

Kértem egy egyszerű "Coffee Lattet".

A kedves hölgy el is készítette elviteles pohárkában 990ft-ért.


Egyetlen problémám volt, de meg voltam sértve. (legalábbis úgy éreztem magam)

Tudom, hogy egy klasszikus Coffee Lattet nehéz díszíteni mert fordítva történik az elkészítése a legtöbb kávéhoz képest. (pl: Flat White)

Ám a Costa Coffee egyik üzletvezetőjével egyszer elbeszélgettem, és azt állította, hogy


"Minden Costa Coffeeban kizárólag előképzett Baristák dolgoznak, majd a saját rendszerükben professzionálisra képzik a már meglevő barista képzésüket"


Ezt nagyszerű volt hallani, noha akkor csak egy Forró Csokit ittam.


Vissza a storyhoz a hölgy össze dobta a Coffee Lattet alig néhány másodperc alatt.

Amikor megláttam az átadás pillanatában azt éreztem "Nesze igyad, jó ez így".


A hölgy kávéját illedelmesen visszautasítottam, és felhívtam figyelmét arra, hogy megsértve érzem magam, és úgy érzem nem adja meg kellőképp a tiszteletet nekem.

Mi volt a gond?


Az, hogy 990ft-ot fizettem egy Coffee Latteért és olyan kávét kapok ami se nem Baristához méltó, se nem esztétikus.

Csak úgy össze volt önte oszt nesze itt van.

Nem várom el, hogy fenyőket, nem profilt meg rajz művészi képeket rakjanak a kávémba, de a leg alapvetőbb formációt, vagy valami eleganciát elvárok a 990ft-omért cserébe.

Azon a kávén nem volt semmi.


Az üzletvezető előjött és milyen érdekes, képes volt valami esztétikusat varázsolni egy új Coffee Latteba amit ingyen kaptam kárpótlásul a hibáért melyet a kolléga elkövetett.


Ti mennyire érzitek jogosnak, vagy jogtalannak a botrányt?

Akármelyik is, miért érzitek úgy?



febr. 22. 15:21
 81/109 anonim ***** válasza:
86%
Nem befolyásolja semmiben: továbbra is egy hepciáskodó kis HP vagy, aki túlgondolja az egészet...
febr. 23. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 82/109 anonim ***** válasza:
100%
Számomra az, hogy gyorsan elkészült a kávé, pozitívum. Ettől persze az udvariasság még elvárható.
febr. 23. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 83/109 anonim ***** válasza:
90%

"Vagyis, mint felszolgáló, feladatom kiismerni a vendég preferenciáit, szokásait, magyarán megismerni a vendéget."

ez mind szép és jó, és ennek így is kell lennie egy családi vállakozásban üzemeltetett étteremben, kávézóban, meg nagy nevű helyeken. de a costa az egy chain kávézó, egy futószallag, itt ezt nem lehet elvárni. de mostmár komolyan tudni akarom hogy mcdonaldsban is verted-e már a pultot ilyesmi miatt.

febr. 23. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 84/109 anonim ***** válasza:
90%

Akkor mégsem vagy szakmabeli a barista és a pincér egyes esetekben egy teremben dolgozik, de még ez sem általános ezenkívül sok közül nincs egymáshoz, igaz a sok pincér szereti magát baristának, sommeliernek, mixernek sőt néha még szakácsnak is képzelni magát meg főz kvt, csinàl egy sex on the beachet vagy tudja, hogy a saját munkahelyén levő ételekhez milyen bor illik. De a kérdés is mutatja, hogy ettől meg nem az, csak a többi szakmát szégyenítik meg vele.

(tudom, tudom mindjárt jön, hogy barista is vagy.

febr. 23. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 85/109 A kérdező kommentje:
84,nem vagyok barista. 83,eszembe nem jutott még sosem a Mcdonald's-ban inni egy kávét
febr. 23. 16:47
 86/109 anonim ***** válasza:
100%
Elvárom a tökéletes ár/érték arányt.
febr. 23. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 87/109 anonim ***** válasza:
86%
nem csak kávéra gondoltam, de ha már így kimondtad, miért nem? csak nem tisztában vagy vele hogy az egy gyorsétterem, ahova nem a minőségért megyünk? csak mert a costára tekinthetünk úgy mint gyorskávézóra, és akkor talán végre megértenéd, miért röhejes a kiakadásod.
febr. 23. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 88/109 A kérdező kommentje:

87,tudom,hogy egy kicsit túl reagáltam... De ah... Mindegy már. Megértettem, nem kellett volna ennyire kiborulnom, noha az elvárásom változatlan, talán nem kellett volna ennyire felfújni.


A Costa egy igen neves márka, és a forró csokijuk eddig mindig finom volt. Most ittam először kávét ott

febr. 23. 16:58
 89/109 A kérdező kommentje:
McCaffe ijesztő a termékeik miatt
febr. 23. 16:59
 90/109 anonim ***** válasza:
100%
dehogy neves márka. a mcdonalds se az, hiába van ott minden városban. ha minőségi kávét és minőségi kiszolgálást akarsz, akkor ne a costába menj. ennyi
febr. 23. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!