Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » A pénzetekért ti is elvárjátok...

A pénzetekért ti is elvárjátok, hogy egy tökéletesen elegáns kávét kapjatok?

Figyelt kérdés

Szeretném elmesélni a botrányt ami történt Vasárnap a Costa Coffeeban.

Szeretném megkérdezni ti mennyire látjátok jogosnak a felháborodásom. Apróság de elvárom!


A Costa Coffeeban jártam hazafelé jövet.

Kértem egy egyszerű "Coffee Lattet".

A kedves hölgy el is készítette elviteles pohárkában 990ft-ért.


Egyetlen problémám volt, de meg voltam sértve. (legalábbis úgy éreztem magam)

Tudom, hogy egy klasszikus Coffee Lattet nehéz díszíteni mert fordítva történik az elkészítése a legtöbb kávéhoz képest. (pl: Flat White)

Ám a Costa Coffee egyik üzletvezetőjével egyszer elbeszélgettem, és azt állította, hogy


"Minden Costa Coffeeban kizárólag előképzett Baristák dolgoznak, majd a saját rendszerükben professzionálisra képzik a már meglevő barista képzésüket"


Ezt nagyszerű volt hallani, noha akkor csak egy Forró Csokit ittam.


Vissza a storyhoz a hölgy össze dobta a Coffee Lattet alig néhány másodperc alatt.

Amikor megláttam az átadás pillanatában azt éreztem "Nesze igyad, jó ez így".


A hölgy kávéját illedelmesen visszautasítottam, és felhívtam figyelmét arra, hogy megsértve érzem magam, és úgy érzem nem adja meg kellőképp a tiszteletet nekem.

Mi volt a gond?


Az, hogy 990ft-ot fizettem egy Coffee Latteért és olyan kávét kapok ami se nem Baristához méltó, se nem esztétikus.

Csak úgy össze volt önte oszt nesze itt van.

Nem várom el, hogy fenyőket, nem profilt meg rajz művészi képeket rakjanak a kávémba, de a leg alapvetőbb formációt, vagy valami eleganciát elvárok a 990ft-omért cserébe.

Azon a kávén nem volt semmi.


Az üzletvezető előjött és milyen érdekes, képes volt valami esztétikusat varázsolni egy új Coffee Latteba amit ingyen kaptam kárpótlásul a hibáért melyet a kolléga elkövetett.


Ti mennyire érzitek jogosnak, vagy jogtalannak a botrányt?

Akármelyik is, miért érzitek úgy?



febr. 22. 15:21
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 41/102 anonim ***** válasza:
14%

#29 Miért baj az, ha a vendég jól akarja magát érezni.

Nem tudom, hogy a kérdezőt elmarasztalók közül hányan vendéglátósok, de úgy érzem, fordítva ültök a lovon.

Még mindig a vendégnek kell(ene) elégedettnek lennie a kiszolgálással, és nem fordítva. Egyébként a leírásból úgy érzem, a vezető is elismerte a hibát.

Viszont örülök, hogy a vendéglátók és barátaik tudják, hogyan kell viselkedni egy válságágazatban.

febr. 22. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/102 anonim ***** válasza:
11%

Kérdező: igen.

(Le fognak pontozni).

febr. 22. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/102 anonim ***** válasza:
92%
A vezető nem a hibát ismerte el, hanem egy reklamáló vendéget próbált arra rávenni, hogy legközelebb is ott vásároljon ezer forintos lattét.
febr. 22. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/102 anonim ***** válasza:
96%

#41 De hol a hiba? Be lett itt linkelve egy fotó a lattéról, hogy hogyan kell kinéznie. A világon semmilyen dísz nincs rajta. Ennyi erővel a mekibe is be lehet menni sírni, hogy nem rajzolnak ketchupból moslygós fejet a sajtburgerre.

Az üzeltvezetőnek sokkal egyszerűbb "beismerni a hibát", aztán a háta mögött kiröhögni a nyomorultat, mint leállni magyarázni, hogy a lattét nem szokták díszíteni.

A Costa meg nincs válságban, nem fognak kezet csókolni hogy a kérdező kegyeskedett náluk elkölteni egy ezrest.

febr. 22. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/102 anonim ***** válasza:
8%

#44 A latte esetében tévedhettem, én csak eszpresszót iszom.

Változatlanul nem értem, miért baj, ha a vendég jól akarja magát érezni.

A válságot a TELJES vendéglátószektorra értem.

Én a vitát nem Costa vs vendég, hanem vendéglátó vs vendég értelmezem, kicsit tágabban, mint a válaszolók többsége.

Attól, hogy egy cég nincs válságban, a vendéget még meg kell becsülni, úgy, ahogy azt az üzletvezető is tette. Ő nálam 5-re vizsgázott (volna, ha én lettem volna a vendége, vagy a nagyfőnöke).

febr. 22. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/102 anonim ***** válasza:
84%
Hú de gáz vagy hallod. Te a kutyát is megb@szod 1ft.ért ugye?
febr. 22. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/102 anonim ***** válasza:
84%

45

"Változatlanul nem értem, miért baj, ha a vendég jól akarja magát érezni."


Mert nem azért fizet. Bemegy, kér egy lattét, megkapja, erre reklamál, hogy úgy érzi, nem kapja meg a megfelelő tiszteletet. Képzeld már el a következő szituációt egy autószerelőnél: emberünk odaviszi a kocsit gumicserére, az korrektül megtörténik, de aztán reklamál, mert a várakozási időre nem kapott cukorkát. Ugye, hogy röhejes?

febr. 22. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/102 anonim ***** válasza:
88%

Figyu ez nem olyan bonyolult ám, van nekik egy receptúra, hogy mibe mi van, hogy néz ki, és ha nincsenek külön kéréseid, pont úgy fog kinézni.


Tõlem is kérnek hülyeségeket, pl száztíz fokos kávét, skinny lattét 36 vanília sziruppal, kb napi 10 ilyen ökör van mint a kérdezõ, bármilyen customer service pozítció errõl szól.


És igen, az amerikai mintára a legtöbb menedzser azt tanulja, hogy mindig a vendégnek van igaza, mert az ilyen Karenekkel jobb nem vitatkozni.


Majd max rajzol bele neked faśzforma díszítést.


Gratulálok a jellemedhez, egy igazi tahó vagy.

febr. 22. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/102 anonim ***** válasza:
79%
Ez jó, ez a száztíz fokos kávé, ilyet még tőlem nem kértek, pedig én is vendéglátós vagyok.
febr. 22. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/102 anonim ***** válasza:
88%
49, azért kérik mert bizonyos láncoknál farenheitben mérnek a hõmérõk.
febr. 22. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!