Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hogy fogjak neki a gyúrásnak?...

Hogy fogjak neki a gyúrásnak? Teljesen kezdő vagyok!

Figyelt kérdés

szóval van egy súlyzó készletem Heavy Weight 2darab 6,8kg-os tárcsa

4 darab 4,5 kg-os tárcsa

146 cm hosszú alap rudat

2 darab rövid rud

+1 szobabicikli :D

Ezzel a felszereléssel szeretnék elkezdeni edzeni. Hogy fogjak neki? Milyen gyakorlatokat csináljak naponta? Mennyi ideig? milyen ütemben? Kezeimet és a mellizmom szeretném növelni. Étrendem hogy nézzen ki 1 nap? Miket egyek reggelire? Ebédre? Vacsorára?

183 cm vagyok 95 kiló ha ez fontos lehet. Légyszives segítsetek soha nem gyúrtam még nagyon kezdő vagyok de eltökélt.

Köszönöm az értelmesek válaszait.



2013. febr. 2. 03:20
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
nem akarlak megsérteni de annyi de annyi ilyen kérdés volt már.ott van a kereső a jobb felső sarokban.
2013. febr. 2. 04:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:

Szerintem jó pár kiló felesleg lehet rajtad, ha edzés nélkül ezzel a magassággal 95 kg vagy. Szálkásító diétával kellene kezdeni, megszabadulni a zsír nagy részétől. Utána majd tömegnövelés kontrolláltan.

A súlyzós edzés mellé kellene még heti 3-4 aerob edzés is, pl a szobabicaj jó lesz, alkalmanként 30-40 perc.


A súlyzós pedig:


kezdőknek először 2 hónapig teljes testes 3 napos edzés kell:

[link]


Majd lehet után osztott edzésre váltani. Célszerű először egy kétfelé osztott edzést végezni, un. A-B-A, B-A-B edzésrendszerben:

[link]


Ezután mehet a teljesen osztott edzés, ahol már egy izomra 3-4 gyakorlat is mehet (kisebb izmokra 2-3, nagyobbakra 3-4), így egy héten egy izomcsoportra már csak egyszer edzünk, hogy megfelelően tudjunk regenerálódni.

Naturálban maradjunk 3 vagy 4 napos edzésnél:

[link]

[link]


Ja, és az étrend:

Szálkásító diéta: napi 2,5-3g*testtömegkg fehérje kell és 1-2g*testtömegkg szénhidrát (ch).