Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Milyen kiadós leveseket...

Milyen kiadós leveseket ajánlanátok?

Figyelt kérdés
Szombaton arra gondoltam, hogy főzök egy kiadósabb levest és sütök mellé sajtos pogácsát. Gulyásleves meg a csülkös bableves jutott eszembe, de az utóbbit nem szeretem. Annyi lenne még a szempont, hogy ne legyen nagyon bonyolult, mert elég kezdő vagyok.
2011. máj. 26. 15:15
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
100%

Vendégváró leves: Marhahús, gomba, fehér paprika, paradicsom, répa, babérlevél, tejföl, pirospaprika, só, bors

A marhahúst párolni kell kb. 1 órán keresztűl míg meg nem puhul, aztán rátenni a pirospaprikát, felönteni vízzel, attól függ mennyi levest szeretnél, belerakni a többi hozzávalót főzési idő szerint, hogy semmi ne legyen rágós, mire a többi meg már szétfő, babérlevél, aztán szaggatni kell bele galuskát, végül még tejfölt teszel bele és kész. Isteni finom és laktatós is!!!

2011. máj. 26. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%
Lehet más húsból is, én még csirkéből szoktam!!!
2011. máj. 26. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
100%

Tárkonyos csirkeragu leves!

Én így szoktam:

30-40 dkg csirkemell

2 szál sárgarépa

1 szál petrezselyem

1 fej hagyma

15-20 dkg borsó

tárkony

1 evőkanál liszt

1,5 dl tejföl

citromlé


A hagymát felaprítod, kevés olajon kicsit megpárolod. Hozzáadod a husit, sózod, borsozod. Ha kifehéredett, mehet bele a karikákra vágott répa és petrezselyem. 15 percig lefedve, lassú tűzön párolod. Ekkor hozzáadod a borsót, még 10 percig párolod, szintén fedő alatt.

Hozzáadod a tárkonyt (nem kell túl sok, de azért ne is sajnáld, kb 1-2 evőkanálnyi), ezzel kicsit átpirítod. Beleszórod a lisztet, óvatosan átforgatod, és felöntöd annyi vízzel, hogy ellepje, egy kicsit fölé is mehet a víz! Ha felforr szinte kész is, de kóstold meg, hogy minden összetevő puha-e. Csepegtess bele egy kevés citromlevet, keverd el benne a tejfölt, és kész is!