Kezdőoldal » Fogyókúrák » Kalóriaszámlálás » Alternatívaként használható...

Alternatívaként használható élelmiszerek? Pl cukor-édesítő, ilyesmire gondolok.

Figyelt kérdés

kezdő vagyok, infogyűjtesnél tartok jelenleg.

Az olaj kcal tartalman pl teljesen ledobbentem (1ek 123 kcal....) ehelyett is jo lenne alternativa...


Esetleg van olyan hasznos weboldal, a kaloriabazison kivul, amit érdemes ismerni.

Én nagyon nem értek ezekhez a táplálkozással kapcsolatos dolgokhozz, de szeretnék


2019. márc. 27. 21:43
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
69%
Cukor helyett stevia, eritrit.
2019. márc. 27. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim válasza:
22%
Hús helyett tofu (szója). De borzalmas az íze.
2019. márc. 28. 04:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
65%

Olajok között kalóriában nincs sok külömbség. Esetleg amit tudsz azt csináld vajjal.


Én kókuszolajat használok, mert az nem bántja az epémet, de kalóriában ugyanannyi.


Amit lehet olaj nélkül, vagy kevés olajjal csinálok.


Pl sült csirkecomb saját zsírjában sütve, tepsiben, sütöpapíron, tojasrántottát, csirkemellett teflon serpenyőben csinálom így nagyon kevés zsiradék elég hozzá( 1kg csirkemell 1 evőkanál, ha azt leosztod étkezésekre, a 150 gramm csirkemell szinte semmi olajat nem tartalmaz). Zöldségeket zsiradék nélkül párolom.


Meg kell tanulni olaj nélkül, vagy nagyon kevés olajjal főzni sajnos.

2019. márc. 28. 06:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Én is nagyon kevés olajat használok, csak ha 3 havonta egyszer rántott hús van, annak a kisütéséhez, máshoz nem nagyon kell, vagy nagyon minimális.

Cukor helyett kávéba, teába nem teszek semmit, sütibe eritritet használok. Nekem szerencsére semmi bajom tőle, de egyeseknek bélproblémákat okozhat, úgyhogy úgy érdemes tesztelni, hogy ne egy 5 órás út előtt egyél belőle. :)

2019. márc. 28. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
43%

Nem kell helyettesíteni.