Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Ez a négy gyakorlat elég...

Ez a négy gyakorlat elég tricepsz edzeshez? Heti kétszer edzek tricepszre, edzesenkent 2-2 gyakorlatot.

Figyelt kérdés
Egyik nap koponyatores egykezesekkel egyenes padon, csigás letolas, másik tricepsz napon pedig lorugast és fejfelett végzett tricepsz nyujtast csinalok
jan. 9. 22:17
 1/4 A kérdező kommentje:
Esetleg ti milyen változtatásokat javasolnatok?
jan. 9. 22:18
 2/4 $$$$$ ***** válasza:

Én is heti 2 szer edzem a tricepszem. Mind a kétszer 3-3 gyakorlattal. De ugyan azzal a hárommal. Karhajlítas egykezes súlyzoval,homlokengedés francia ruddal(azert franciaval mert nekem azzal kényelmesebb),illetve csigás lehuzás. Valamint a 2.tricepsz napom ezek előtt van egy plusz súllyos tolodzkodasom is. En a tricepszet a mellel csinallom együtt. És a tolodzkodast is előredölve csinallom hogy többet dolgozzon bele a mell. De ugyebar akkor is megy trinyora is. A masik mell-trinyo napomon viszont tarogatok. Es akkor a 3 trinyo gyakorlat van csak. A labam és a vallam heti 1 szer edzem meg. Minden mas izomcsoportomat heti 2 szer. A trinyon kivül mindenre mas gyakorlatot vegzek az első illetve a masodik megedzesnel. De trinyora nekem ez a 3 nagyon bejött. Ezert is nem variallom. De egyébként lorugas is jó. De amugy szerintem egy edzesen legalabb 3 gyakorlatot csinalj trinyora. Én kettőt csak bicepszre csinallok(azt is heti 2 szer edzem). Én igy edzek:

-hetfő:mell-tricepsz(3 mell és 3 tricepsz gyakorlat)

-kedd:hát-bicepsz( 5 hát gyakorlat es 2 bicepsz gyakorlat)

Szerda: váll-alkar(5 vall gyakorlat es 2 alkar gyakorlat) tudom hogy az alakrt sokak szerint felelseges külön edzeni de en regen sokat szkanderoztam es ahoz kellett,igy megmaradt.

-csütörtök:mell-tricepsz( 3 mell es 3 tricepsz, de a 3.mell gyakorlat tolodzkodas ami erősen tricepsz is hiba dőlök előre).

Pentek : hát-bicepsz( 5 hát es 2 bicepsz gyakorlat

-Szombat: lábnap (4 gyalorlat)

Ja meg nyilvan mas gyakorlat is van aminél bejatszik a trinyo pl.fekvenyomás. Na most erre tuti megkapom hogy tuledzes meg sok. De nekem ez így tökéletes , mert jol fejlődök tőle, es egyaltalan nem erzem magam leterheltnek. Mar jo ideje igy edzek es semmi tünete sincs a tuledzesnek.

jan. 10. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Szerintem ne egykezessel engedj homlokra. Sokkal kisebb sulyt tudsz ugy hasznalni. A lorugas izolacios. Nem hoz tul sok izmot.. inkabb tolockodas pl. Csigan meg hasznalj rudat meg kotelet is.
jan. 10. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
A homlokraemeles a hosszú fejre, a csigás lehuzas a külső fejre megy?
jan. 12. 11:08

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!