Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Zsírégetést vagy edzést...

Zsírégetést vagy edzést először? Vagy egyszerre?

Figyelt kérdés
20 éves vagyok, van rajtam egy kis felesleg (180 cm, 92 kg) és nem tudom mihez kéne kezdenem. Itthon gyurok, van több 10 kilós súlyom, egy 30asom (úgy értem külön, ha a rúd mindkét végére felkerül egy 30as, az már 60). Szóval totál kezdő vagyok, 2 hete csinálom, csigával is. Azt mondják megvan az alkatom ahhoz h szépen kidolgozzam magam. Viszont nemtudom h jó lesz-e csak edzés, vagy fogyókúra is kéne? Vagy egyszerre? mit tanácsoltok? egyébként vega vagyok, állati fehérje, szénhidrát kizárva.

2012. jún. 7. 11:58
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:

Menjünk sorban.

8as. És ha mondjuk azt mondom h én látok magamon pocit? :/ akkor szálkásítás kell?

9es! Senki nem nevelt így, egyszerűen utálom a húst, semmilyen formában nem tudom megenni már 6-7 éves korom óta. Ez nálam nem egy hóbort, gyűlölöm, na.

10es! Nem nagyon iszom tejet, csak nyomatékosítani szerettem volna h nem az állatokkal van bajom, csak hussal. Tojás, tej nemhús, tehát simán fogyasztom. Bár azt a vegát nemértem aki azért halat eszik, mintha az nem hus lenne, de ez már már téma. :)

2012. jún. 7. 13:55
 12/21 dirtboy ***** válasza:

a fehérje bevitel miatt mondom hogy tej nem kell.

mivel kiesik a tej mert az nem jó így még kevesebb kajából kell össze hoznod majd a napi protein menyiséged ami nehéz lesz.


azok a vegák igen hülyék lehetnek,a hal is hús,legalábbis mifelénk.

2012. jún. 7. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
Ha te nagyon zsírosnak látod magad, kezdhetsz szálkásítással is, ez csak egyéni döntés kérdése. Nem is muszáj romszálkára leszálkásítani, csak amíg le nem jön a nagyja felesleg. Onnan pedig mehet a tömegnövelés.
2012. jún. 7. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 Zakathol ***** válasza:

Vegetáriánusként ezt olvasd át, hasznos lesz (a címtől ne ijedj meg):

[link]

2012. jún. 7. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?