Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Melyiket ajáljátok jobban...

Melyiket ajáljátok jobban 100% BEEF MUSCLE vagy MYOMAX HARDCORE?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok a témába ,de valami brutál jó tömegelő kéne ezeket mondták ,de melyiket? :D

70kg 180cm vékony testalkatú vagyok



2014. okt. 20. 21:54
 1/8 anonim ***** válasza:
Nem ezen fog múlni a forma, mert az egész napi összes kajabevitel ami számít, de pl a myomax egy jó tömegnövelő.
2014. okt. 20. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

sargakapszula.hu

ez a legjobb tömegnövelő, olvasgasd kicsit


és igen, több fog múlni az étrendeden mintsem hogy ilyen vagy olyan kiegészítőt szedsz be

2014. okt. 20. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 tap bela ***** válasza:

"

Kezdő vagyok a témába ,de valami brutál jó tömegelő kéne ezeket mondták ,de melyiket? :D

"


Több információ után majd saját magad rájössz arra, hogy

1./ azt mondja mindenki, akkor azt mondja mindenki. Ez nem egyenlő amit sajtá magad tapasztalsz.

2./ a scitecen kívűl igen sok minden van a piacon.

2014. okt. 21. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Egyiket sem ajánlanám. Először tájékozódj! És ne a gyakorikerdeseken. Aztán legyen egy normális edzésterved és étrended. Ha van étrended, akkor azt ki tudod egészíteni, ha kell.

A marhafehérje sehol nincs a tejsavóhoz képest, szerintem egy hatalmas mellélövés a gyártók részéről. A myo egy teljes étkezést helyettesítő kiegészítő, brutál jó lehet tömegelni, ennek megfelelően horribilis ára van. Ami ablakon kidobott pénz rendes edzés és kaja nélkül.

2014. okt. 22. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Miért is ne kérdezzen itt? Béla profin ért a dolgokhoz. Én 29 éve edzem és élelmiszermérnök is vagyok. Rajtam kívül nem egy mérnök és doki is van itt. És te is itt válaszoltál, szóval ezzel magadat is lehúzod, ha ledegradálod az itteni válaszolókat. Kapjál kicsit az agyadhoz!
2014. okt. 22. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?