Kezdőoldal » Fogyókúrák » Kalóriaszámlálás » Kaloriaegeteshez futas? gyors...

Kaloriaegeteshez futas? gyors gyaloglas? kocogas? sprint?

Figyelt kérdés

futni tervezek jarni kaloriaegetes szandekkal


szamolom a kaloriabevitelem es van okosoram ami majd a futas alatti elegetett kaloriat is szamolni fogja


de azon gondolkoztam, hogy jo nekem a futas? vagy sprint tobbet egetne?

(bicajozni nem tudok, nincs biciklim de nem is szeretek)


165 cm magas vagyok, 71kg Lany


a "futas" (?) kb 2 km lenne/nap, lehet szo 4rol is ha tobb idom van


szoval, mi egetne tobb kaloriat?



2022. jún. 9. 21:55
A kérdező szavazást indított:
seta
gyors seta
kocogas
futas
sprint
22 szavazat
1 2 3 4
 1/38 anonim ***** válasza:
89%

Laikus vagyok, de én saját tapasztalatból a sprint-séta váltogatást ajánlom HIIT jelleggel.

Én így tudtam a legtöbbet fogyni, plusz még az endorfint is brutál módon megdobja.

2022. jún. 9. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/38 A kérdező kommentje:
el tudnad magyarazni hogy te hogy csinalod? x perc sprint x perc seta?
2022. jún. 9. 22:42
 3/38 anonim ***** válasza:
85%
1 perc sprint, 1-1.5 perc séta, és ezt 40 percen keresztül. 10 perc belemelegítés sétával és ugyanez a levezetés is, így összesen 1 óra hossza.
2022. jún. 9. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/38 anonim ***** válasza:
100%

arra van időd amire szeretnéd, hogy legyen

6km is simán megvan 1 órán belül és nem is kell gyorsan futni hozzá

egyre jobban fogod bírni ahogy fejlődsz

2022. jún. 9. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/38 anonim ***** válasza:
87%
Kocogás és futás váltogatva, de nem HIIT szerűen, hanem hosszabb szakaszokban elosztva.
2022. jún. 9. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/38 anonim ***** válasza:
90%
Séta vagy gyors séta teljesen megfelelő. pláne, ha még sosem futottál rendszeresen. Sprintelni meg úgyse bírsz sokáig, úgyis séta lesz abból is nagyrészt. Meg a futásból is, ha nem szoktál hozzá. Csak akkor fuss, ha nagyon szereted.
2022. jún. 9. 23:39