Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Örökös fáradékonyság, és...

Örökös fáradékonyság, és energiahiány, de miért?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Heti 4-5 alkalommal járok a terembe, és szinte minden alkalommal rohadtul fáradtnak, úgymond lassú vérűnek érzem magam.

Szerepet játszik olykor a motiválatlanság, de legnagyobb meglepetésre, ezt könnyen le tudom győzni viszont az élettani része már parább..

Nehezen megy az edzés, folyton fáradtnak érzem magam, és úgy érzem emiatt megakadtam egy szinten, mert miután feltömegeltem magam, leszálkásítottam, és azóta csak stagnáló állapotba vagyok.

Van hogy elvesztek két kilót, van hogy visszajön, de ugyanúgy érzem hogy offon vagyok...


Igen, alvás téren vannak problémák, és feltételezem az ásványbevitelem is probléma, de mi az ami így meg tudná adni az energialökést?


Energiaitalt próbáltam, ami nem egy rossz koncepció, mert úgymond a cukros szhar bepörget, de tudom hogy kőkemény méreg, nem véletlenül remegek tőle.


Segítsetek légyszííí, mondjátok testépítő társaim, hogy mi a titok, vagy a kulcs?

Az alvásra még annyira visszatérnék, ha ki is alszom magam, akkor is előfordul.. Mintha ilyen reménytelen eset volnék.



Kiegészítés :

Nem iszom, nem dohányzom, nem drogozom, úgymond egészségesen élek.

Nálam már az egészségesnek számít, ha nem pusztítom magam ilyenekkel. :D


Előre is köszi! Beszéljünk!



okt. 24. 22:26
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Először is, orvoshoz menj. Lehet kell majd laborvizsgálat.


Meg amugy is minek 4-5?

Elég 3-4


Folyadék, vitamin?

okt. 25. 02:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Májusban voltam laborba, és jók voltak az eredményeim

Azóta egy párkapcsolati tényező változott szinte csak az életemben (szakítás)

Ami kihat némileg az alvásra, és étkezésre egyaránt , mert sajnos ezek romlottak. (hála a lelkiségnek ugye)

Folyadék: Hát, naponta eldurrantok egy másfeles vizet, edzéskor ugye némileg többet.

A vitamin érzékeny téma, mert vasat alkalmanként szedek (pezsgőtabi) , meg néha c-vitamint- magnéziummal, de mást nem. :D

okt. 25. 03:15
 3/9 anonim ***** válasza:
b vitamint esetleg pótold
okt. 25. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

A viz bevitel k. Fontos. Ha nem iszok eleget, egyszeruen faraftnak, tompanak erzem magam. Ha vagy 80kg 20kg/1l vizet ajanlanak, szoval egy 3l legyen azert. Erdemes tolni egy b vitamin komlexet, napi 350mg magneziumot(ha ferfi vagy) szerves kotesut, pl citrat, nemi d vitamin, e illetve a vitamin sem art, meg egy asvanyi anyag komplex. Aztan ha ezek nem valtoztatnak semmit, es tenyleg katasztrofalisan erzed magad, akkor doki

Lehetoleg magan, ha van ra penz, full hormon panellal(pajzsmirigy stb), mert pl azt sem irtad, h atlagos teszt volt, vagy bovebb.


Kitartas, es aludd ki magad.

okt. 25. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Meg valami.

Szalkasitas elott is erezted ezt, vavy csak azota?

okt. 25. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Amit én ajánlok.

Először is hagyd abba az edzést,mert semmit se ér,csak az idődet pocsekolod,és a nulla energiaszintedet megjobban a béka segge alá küldöd.


Multivitamin

C vitamin

D vitamin

B komplex

Halolaj

ZMA- többek között segíti a mélyalvást


Ezeket szerezd be,és kezd el fogyasztani.

1 hetet pihenj rá,és töltődj fel.Regenerálod az izületeid,az izmaid vele.Es nem mellesleg tápanyagokkal telítődsz,alszol.


1 hét múlva kezdj el edzeni ,de a használt súlyokon csokkents,és a sorozatszámok felével indíts,minden köv edzésen hozzaadva 1-2sorozatot,mig el nem éred az eddig használt volument.

okt. 25. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Koffeint hanyagold. Az okozza jobban a fáradékonyságot
okt. 25. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
57%
C, D és Mg menjen gazdagon. Emellett pihenj többet, bőven elég a 4 edzésnap ilyen időszakban. Szauna is hasznos, ha bírod/szereted. Illetve valami plusz egy edzés a kondi mellett, ami ugyan hasonlít, de mégis eltér a szokásos terheléstől, ugyanakkor nem számít bele a heti edzéstervedbe. Crossfit, jóga, hot iron, súlyemelés, akármi.
okt. 25. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Túledzést sem kell kizárni, csinálj most 1-2 hét deloadot, ahogy írták sportolóknak 3-4l víz ajánlott vagy fölötte, koffeint is írták hogy hagyd el (én még azt nem értem ha remegsz tőle minek iszod??), annyit csinál hogy pár órára felpörget de mikor kimegy belőled még levertebb leszel. Még annyi hogy mióta érzed ezt?
okt. 25. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!