Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Átmozgató edzéstervnél elég...

Átmozgató edzéstervnél elég egy bicepsz gyakorlat?

Figyelt kérdés
Franciával, állva szoktam edzeni a bicepszemet. 4x10-es szériákkal, de nem tudom, hogy elég-e ez az egy gyakorlat? A végére már úgy bedurran és fáj a kezem, hogy a bicepsz gépen nehezemre esik emelni a súlyokat. Továbbá, mivel ez egy átmozgató, pár gyakorlat még dolgozik bicepszre. Esetleg írhattok még praktikákat/ötleteket, hogy ilyenkor mit csináljak/milyen gyakorlatot végezzek.
2014. júl. 31. 23:38
 1/4 A kérdező kommentje:
(Kezdő vagyok, 2 hete kezdtem, azért átmozgató. Szóval ilyenkor elég még az az egy? Félek, hogy lemarad / kicsi lesz.. :D )
2014. júl. 31. 23:48
 2/4 anonim ***** válasza:
Igen, de én egykezesekkel csinálnám, jobban meg lehet tanulni bicepszezni, jobban rá lehet koncentrálni, könnyebben kialakul az a bizonyos agy-izom kapcsolat, ha nem tud besegíteni egyik kéz a másiknak (kétkezesnél óhatatlanul az egyik kéz dominál, főleg kezdőknél).
2014. aug. 1. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Írhatnál még valamit magadról, hány kiló vagy stb... Egyébként én 7 hónapja kezdtem az edzést. 1,5 hónapot alapoztam. Úgy toltam, hogy minden izomcsoportra csináltam 2 gyakorlatot és heti 2x-3x jártam edzeni. Egyébként szerintem átmozgató időszakba elég a heti 2, ha minden izomcsoportot egy alkalomra veszel. Utána letelik ez az időszak, megszokod a súlyokat, szervezeted fokozatosan hozzászokik a terheléshez. Az a jó, ha szétdurran a bicepszed, de azért az alapozásnál a súlyokat ne vidd túlzásba, az a lényeg, hogy elsajátítsd a gyakorlatokat szabályos módon végrehajtani. Kajád rendben van?

Ha letelik az alapozásra szánt időd akkor lehet magad erőltetni. Szerintem tápkieget is csak alapozás után vegyél, vitamint kivéve azt mindig szedj, itt most végül is a fehérjére és a tömegnövelőre gondoltam. Én legalábbis így csináltam de ez a te döntésed szerintem itt még felesleges.