Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Az ilyen "vegyes edzés"...

Az ilyen "vegyes edzés" hülyeség lenne? Lehet eredménye? (bővebben lent) 19L

Figyelt kérdés

Fogyni szeretnék, helyes étkezés és diéta mellé szeretnék egy edzés tervet kialakítani.

Mivel változó, hogy mikor mennyi időm van, és ismerve magam nem akarok ráunni mondjuk az örökös futásra arra gondoltam, hogy mindig azt csinálom amire van időm. Szeretnék minden nap mozogni kicsit de van, hogy csak este sötétben érek haza, én meg olyankor nem szívesen mennék le futni már...

Szóval, hogy időm és kedvem engedné felváltva mennék mondjuk futni vagy bármi ami kardio, hosszabb nap után csak egy nagyobb gyors séta ami ugye aerob, ha már nem tudok lemenni akkor egy kis aerobik vagy erősítés itthon illetve ilyenek.

Kezdő vagyok még, nem igazán tudom, hogy mi-hogy jobb.

Illetve azt olvastam, hogy az aerob edzés mellé súlyzós edzés kellene. Egyrészt egy olyan kérdésem volna, hogy hol tudok súlyzót venni? (Nem szeretnék kondiba járni, meg nincs is pénzem rá.) Vagy helyettesíthető valamivel? Mondjuk vizespalackkal? Egy ismerősöm azt ajánlotta...


Köszönöm előre is!



2015. ápr. 5. 10:48
 1/4 anonim ***** válasza:

Ha otthon edzel akkor inkább töltsd le az Insanity-t, T25-öt, vagy valami hasonló programot. Azzal lennél a legeredményesebb.


Amúgy meg teljesen lényegtelen, hogy mit mozogsz, ha nem eszel normálisan.

2015. ápr. 5. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Az aerob hosszabb időtartamú, legalább 40 perc közepes intenzitású edzés. A kardió meg ugye magas intenzitású rövid ideig tartó edzés. Mindkettő jó megoldás, csinálhatod felválltva őket.


A súlyzós edzést én mindenhez ajánlom. Súlyzót tudsz venni tescoban is, az a lényeg, hogy legalább legyen 2x10 kilógramm és szerelhető tárcsás legyen.