Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Edzés terv kellene és étrend,...

Edzés terv kellene és étrend, de mivel kezdő vagyok a témában azoktól szeretnék tanácsot kérni akik jobban értenek hozzá. Hetente 5x járok kondiba!?

Figyelt kérdés

18/F 75Kg 178cm magas Átlagos testalkatú vagyok se nem túl vékony se nem hájas. Fehérjét szoktam inni edzések után, van-e még szükségem ezen kívül másra pl kreatin , v mire kellene beruházni persze nem olyan túl drágán?

ill szállkásítani v tömegelnem kellene ilyen testi alapokkal?

(a halat nem eszem meg,milyen ételeket kerüljek?, túró + banán/joghurtot szoktam sokszor enni.)



2015. dec. 13. 21:40
 1/5 A kérdező kommentje:
Felső testre és hátra szeretnék elsősorban dolgozni lábra majd csak idővel a lábam erősebb.
2015. dec. 13. 21:43
 2/5 Cortez70 ***** válasza:
Kezdőként heti 3 teljes testes edzés kellene. + tömegnövelő étrend, ha nincs sok zsír rajtad. Olvasd el a sárga kapszula című kis könyvet, az alapok benne vannak.
2015. dec. 13. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
mindenképpen heti 5x járok edzeni mivel a sok szabadídőt ki kell töltenem és stresszoldó is, sajnos hiába olvasnám végig szerintem nekem egy komplett kész terv kell amit követhetek mert nem tudok magamnak ilyet kitervelni úgymond. De ez inkább az étrendre igaz.
2015. dec. 13. 21:48
 4/5 Cortez70 ***** válasza:
Van benne kész terv és ètrend is. Vagy van a bodybuilder.hu oldalon, fent az edzés fülnél. Heti 5-tel rosszabbul jársz, mint heti 3-mal kezdőként, naturálként. De te tudod, a te döntésed.
2015. dec. 13. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Csinálj a-b napos bontást, felsőtest alsótest, de izomcsoportonként max 1-2 gyakorlat 8-12 ismétléssel, és ugyan az, mintha heti 3 teljes test lenne de máris mehet 5-6 nap is.
2015. dec. 14. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu