Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Sport, mozgás » Testépítés

A kérdés

A letolás csigán csinál olyan tricepszet, hogy mikor állok a diszkóban a pultnál, a lópatkó formára rá tudok feszíteni?

Szeretem hogy látszódnak az izmaim, ezért is járok edzeni.

Ma direkt tricepszre edzettem és próbáltam a pózt, hogy a pultnál állok, és ráfeszítek a tricóra.

A csajoknak bejön, de ti is szoktátok szombati nap felpumpálni a tricepszet, hogy jobban mutasson?



Keress kérdéseket hasonló témában: agy-izomkapcsolat

 2016. jan. 16. 19:36  Privát üzenet  

A válaszok
1 2
Saxx192 nevű felhasználó válasza:

Én szoktam pumpálni, biciklipumpával, 4-5 sorozat megy, de a kompresszort jobban szeretem, azzal nem fáradok el.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 90%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/17Időpont 2016. jan. 16. 19:37 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Cortez70 nevű felhasználó válasza:

Kompresszorral tolom én is. De nekem alapból brutális a tricóm.:)

A válasz 69%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/17Időpont 2016. jan. 16. 19:40 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Ez tuti troll. :D

A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/17Időpont 2016. jan. 16. 19:43 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Cortez70 nevű felhasználó válasza:

Igen, de ő normális troll.:)

A válasz 69%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/17Időpont 2016. jan. 16. 19:44 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Nemsokára jönnek a haverok, de addig gondoltam kiírom, hátha jön valami tipp, trükk, a tricó növelésére.

Én ilyenkor előtte is szoktam szűk fekvőtámaszokat csinálni, meg hátsó tolódzkodást, magas ismétlésszámmal, jól felpumpálom, majd utána sok szénhidrát, hogy jobban durranjon.

Általában éjfélig kitart, de ha érzem hogy laposodik, akkor pár redbull, és még helyre lehet hozni.

Másnak mi a trükkje, ha készül diszkóba, és előtte edz, hogy jobban nézzen ki?



# 5/17Időpont 2016. jan. 16. 19:47 Privát üzenet
Cortez70 nevű felhasználó válasza:

A hátsó támaszos tolódzkodás az nagyon adja, de nekem nem kell durrantani, mert így is durva a trinyó. Csak elijesztenék vele mindenkit.:)

A válasz 69%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/17Időpont 2016. jan. 16. 19:50 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Akkor ne gyere a belvárosba, nehogy elszedd a leendő csajokat, akik buknak a felpumpált tricóra:)

# 7/17Időpont 2016. jan. 16. 19:52 Privát üzenet
Bicepszre nem edzettél?

A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/17Időpont 2016. jan. 16. 20:11 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Cortez70 nevű felhasználó válasza:

Én már öreg vagyok, nem sűrűn bulizok. :)

A válasz 69%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/17Időpont 2016. jan. 16. 20:13 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Ilyenkor nem szoktam bicóra nyomni.

Elég a fekete feszülős poló, kicsit a bicót az oldalamnak nyomon, és máris nagyobbnak látszik.

Bár így nem lehet immitálni, mintha dinnyét vinnék pozitúrát, de így legalább a kar nagyobbnak látszódik.



# 10/17Időpont 2016. jan. 16. 20:18 Privát üzenet
1 2

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Igy a tricepsz mind három fejét edzem eléggé?
Kötéllel letolásnál milyen ismétlés számot használjak?
Normális hogy a tricepszre való csigás letolás ugyanannyi kilóval megy, mint a lehúzás széles hátra?
Csigás letolás helyett milyen gyakorlatot ajánlotok otthonra?
Lehet úgy is tricepszet edzeni hogy a 2 főgyakorlatot a szűknyomást és a tolódzkodást is beillesztem a tricepsz edzésbe? 3. -nak pedig a tricepsznyújtást, így a csigás letolás kimarad.
Csigás letolás nyújtott karral nevű gyakorlatnál miért érzem egy kicsit a mellizmomat?

Kérdések a Sport, mozgás rovatbólKérdések a Testépítés rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!