Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Milyen edzéstervet alkalmazzak...

Milyen edzéstervet alkalmazzak amennyiben a bicepszemet akarom fejleszteni?

Figyelt kérdés

17 éves leszek két hónap múlva.

Még soha sem test építettem,de a bicepszemet a kelleténél kicsit fejletlenebbnek találom.Az egyik hobbim esténként a sorozat nézés,és nemrég közben gyakorlatokat kezdtem el végezni.

Egy 5 és fél kilós súlyt emelek 20-szor a jobb,majd hússzor a bal karommal a következdő módon : [link]

Ezt a szériát minden nap elvégzem kb. 3-5-ször.


A kérdésem az lenne,hogy nem lenne-e jobb,ha jobban megdolgoznám az egyik nap,azután a következő nap hagynám pihenni ?Még nagyon kezdő vagyok ezen a téren.

Milyen súllyal és mennyit kellene dolgoznom,milyen ütemben,egy héten hányszor ?



2016. júl. 4. 15:58
 1/8 likebike ***** válasza:
100%
5 kiló nagyon kevés lesz,be kéne szerezz súlyokat.Mindenre kell gyúrni,nem csak bicepszre.Neked heti 3 teljes testes edzés kéne,olvasd el a sárga kapszulát,fent van a neten.
2016. júl. 4. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Igazad lehet.Utánanézek akkor a neten.
2016. júl. 4. 16:28
 3/8 anonim ***** válasza:

először olvass utána a dolgoknak, ha minden nap edzed az nem a legjobb, én 1x szoktam hetente, van aki 2x

és a súly sem optimális ha 20-at belehúzol...

2016. júl. 4. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Csastlakozom a többiekhez, olvass utána, s nyomj heti 3 teljes testes edzést (ha nem elég a pihenés, akkor kettőt, de ha nem bukásig nyomod, amit kezdőként ne csinálj, bírnod kéne a hármat. nekem full edzetlenül a legelső héten nem ment 3, utána simán).

Kicsi a súly és nagy az ismétlésszám (s főleg a gyakoriság), kéne még súly.

2016. júl. 4. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje: