Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hogyan csináljak így mozgási...

Hogyan csináljak így mozgási gyakorlatokat?

Figyelt kérdés

21 éves, 60 kg-os srác vagyok, és eléggé erőtlen. Próbálkoztam már régebben itthon edzeni (fekvőtámasz, plank, felülés, stb.) viszont észrevettem, hogy egy felüléses gyakorlatnál nem a hasizmomat mozgatom, hanem a mellizmom seítségével tudok felülni, a hasizmomban alig érzem a gyakorlatot. Fekvőtámasznál pedig nem tudom kinyomni magam, olyan gyenge a karom.


Ötletek?



ápr. 20. 10:05
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Ha a felülésnél a mellizmodat használd javaslom lépjél fel a cirkuszban mert világon egyedül te vagy erre képes.


Egyébként meg kitartás kérdése.

ápr. 20. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Fekvőtámasz: kezdd csak negatívokkal, tehát a felső helyzetből engedd le magadat lassan. Később csinálj egész fekvőket, de csak annyit amennyit szabályosan el tudsz végezni.

Hasazás: lehet mást is a felülésen kívül, amikkel erősítheted magad annyira, hogy később már az is szabályosan menjen. Pl. innen válassz olyan gyakorlatokat, amik szimpatikusak.

https://www.youtube.com/watch?v=XgI_p8bKg78

ápr. 20. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Csinalj noi fekvot, gumikoteles huzockodast stb.. konnyitett verziot mindenbol. A felulest nemtudod mell izombol csinalni... teljesen mas funkciot lat el. Csinalj hasprest, labemelest. Van sok kezdo edzesterv meg video a kivitelezesrol a neten
ápr. 20. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Arra a mellizmos felülésre mondjuk én is kíváncsi lennék. Egyébként pedig igen, kitartás és motiváció kérdése. Minden gyakorlatra vannak könnyítések, használd őket.
ápr. 20. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Szerintem a kérdező annyira befeszíti a hátul összekulcsolt kezeit, mintha egy expandert nyomna össze, amitől tényleg bedurranhat a mellizom. Az is fontos, ne kézzel húzd fel magad, a tenyered csak tartsa a fejed súlyát a gyakorlat közben.
ápr. 20. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Na megint csak a kifogások csak hogy ne kelljen edzeni 🙄
ápr. 21. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
keress youtubeon kezdő teljes test edzést
ápr. 22. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!