Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Megvan a tömegnövelő étrendem....

Megvan a tömegnövelő étrendem. Heti 5 nap edzem. Amikor nem edzek (hétvége), akkor is ugyanennyi fehérje és szénhidrátbevitelnek meg kell lennie, mint az edzésnapokon?

Figyelt kérdés

Ugye akkor már elvileg kiesik az edzés utáni fehérjepor, ha nincs edzés sem...

ezért nem értem ezt a dolgot :)



2012. dec. 30. 16:38
 1/6 anonim ***** válasza:
ugyanannyi kell
2012. dec. 30. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
de az csak pótolod,képzeld el hogy van egy zsák ha edzel ez kiürül és ezért iszod a protein meg a GYORS CH-t edzés utánhogy újratöltsd,pihenőnap nem ürül le tehát egyértelmű a dolog..
2012. dec. 30. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 Trafó Lászlo válasza:
Szerintem,ugyan annyit kell,mert akkor is táplálokzik az izom...bár elég kezdő vagyok etéren,de úgy tudom edzés után kb 16 órán át táplálkozik az izom,és kb 2-3 hét a regenálódás idő.De van aki azt mondta,csak 2-3 nap..
2012. dec. 30. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Fúú..hát köszi a válaszokat,de egyáltalán nem voltak egyértelműek. :(((

Most akkor mi van? Hogy van? o__O

2012. dec. 30. 19:19
 5/6 Dogmatix91 ***** válasza:
Be kell vinni pihenőnapon is persze! Én egyébként nem edzenék egyhuzamban 5 napot, még akkor sem, ha egy izomcsoportot 1héten csak 1szer edzel meg. A hétvége egy napjából 1,5órát beáldoznék az edzésnek és hétköznap (mondjuk szerda), kihagynám az edzést. Persze mindenki úgy edz ahogy kedve tartja, ez csak egy tanács.
2012. dec. 30. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
szóval be kell vinni pihenőnapokon is. Értem :D
2012. dec. 30. 22:21

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu