Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Kondizás mezítláb?

Poiu kérdése:

Kondizás mezítláb?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok (pont egy éves), pár hónapig cipeltem a cipőmet, aztán az edzőket megkérdeztem, kell-e a cipő, azt mondták nem, az egyetlen szabály, hogy utcai cipővel nem lehet belépni. Azóta mezitláb (hidegben vastag zokniban) edzek. Több ok miatt, de ma azt olvastam itt, hogy mezitláb edzeni nem szabad. Mert balesetveszélyes, megszentségtelenítő, fertőzésveszély miatt és mert cipőben nagyobb a teljesítmény. Hogy van ez szerintetek?

Megjegyzem, jár le a terembe pár karatés is, nekik természetes a mezitlábazás...



2013. jan. 31. 18:11
 1/8 anonim ***** válasza:
89%

Szerintem is balesetveszélyes. Nem lenne jó, ha ráesne egy tárcsa...:)

A zokni meg még csúszik is, abban lehetetlen normálisan guggolni vagy kitörést végezni.

2013. jan. 31. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
inkább cipőben eddz
2013. jan. 31. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Montez: valóban nem lenne jó. De cipőben kaptam már egy fél sziklát a lábamra és valahogy nem éreztem azt a fene nagy védelmet... :-)
2013. jan. 31. 18:24
 4/8 anonim ***** válasza:
Az én véleményem tudod... :) De a szélsőségek felé ne menjünk el, tegyük fel, hogy csak egy 5-10 kilós tárcsa esik a lábadra, ott azért arányait tekintve sokat tud fogni a cipő. Vagy csak rúgj bele véletlen egy "elhagyott" kézi-súlyzóba. :D Persze ez itt nem a rábeszélés helye, mindenki úgy edz, ahogy neki kényelmes.
2013. jan. 31. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem érezted a védelmet? Szerintem mezítláb durvább lett volna, de te tudod, úgy edzel szerintem is ahogy akarsz, csak te kérdezted a véleményünket.:)
2013. jan. 31. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Igen, a véleményetek érdekel, csak azért feleselek, hogy jobban értsem.
2013. jan. 31. 18:47
 7/8 anonim ***** válasza:

lábnapon nem árt a cipő a stabilitás miatt.