Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hogyha heti 4 szer edzek és a...

Anonimuus8 kérdése:

Hogyha heti 4 szer edzek és a negyedik edzésem megcsinálom péntek reggel és péntek este elmegyek pl szorakozni vagy bulizni akkor az gond?

Figyelt kérdés
Az a lényeg hogyha a péntek délutántol nem tudom betartani a kajám meg a pihenést másnap délutánig akkor még nincs semmi úgye? Úgyértem ,hogyha ezt kb kondi mellet mindenhéten megismétlem 2 szer akkor az nem a legjobb ötlet...de így kivételessen egyszer belefér úgye ?? (kezdő vagyok azért kérdezek ilyen hülyeséget) nagyon ráfüggtem az edzésre és ezért kérdezem nem akarom ,hogy gond legyen.
2013. aug. 5. 19:03
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
Bulizhatsz, de ne legyen sok pia, pláne ne heti kétszer. A kaját azért nyomjad ilyenkor is.
2013. aug. 5. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
2013. aug. 5. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 A kérdező kommentje:
Kösz a linket ammúgy heti 1 szer sem akarok csak most kivételessen :D a heti 2 csak dúrva példa volt
2013. aug. 5. 19:39
 4/22 anonim ***** válasza:
Én a dohányfüst miatt legalább annyira aggódnék,mint az alkohol miatt. Az alkoholról dönthetsz,de a füstöt muszály belélegezned a sok féreg miatt.
2013. aug. 5. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 A kérdező kommentje:
de a fő kérdés az ,hogy egyetlen egy ilyen alkalom nem teszkeresztbe nagyon úgye ??
2013. aug. 5. 20:32
 6/22 anonim ***** válasza:
egy alkalommal nem lesz nagy gond, feltéve, ha nem ütöd ki magad két napra, mert be leszel állva, mint a gerely.:)
2013. aug. 5. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
Csak sima buli,vagy esetleg születésnap?
2013. aug. 5. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 Szergej55 ***** válasza:
Csak semmi féktelenség! :)
2013. aug. 5. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje: