Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Sport, mozgás » Testépítés

A kérdés

Ilyen tervel elérhetem a célomat fél év alatt?

Gonkodtam sokat, hogy milyen célt, motivációt kéne a szemem elé tennem. Nagy, izmos is lennék de aztán rájöttem, hogy túl sok munkába kerül és nem éri meg, túl sok idő, energia. Grammozni a kaját, heti 4 brutál edzés...


Amitől motivált lennék az a következő:

Akarok egy 42es kart (most 38as) és fekve ki akarok nyomni 100kilót 3x (most 70be nyomok 6ot) és szeretném ha jóval kisebb legyen a belem (most 102 és egy 90est szeretnék). Ha nem lesz full kockás a hasam az se baj csak legyen kisebb.


Ha valaki beszólna, hogy ez aránytalan meg nem szép az kérem ne írjon mert engem nem a "tökéletes" bodybuilder test érdekel.


Milyen étrend-edzéstervet tudnátok ajánlani ?

Jelenleg a builder gasztroról csinálom a kajákat de lehet átkéne térnem a paleolit táplálkozásra.

A mell-bicepsz edzés után iszok egyedül izomtömegnövelő turmixot (myomax hardcore). Ha jól tudom helyi zsírégetés nincs viszont tömegnövelés van.


Van gerincferdülésem és a vállizületeim is eléggé érzékenyek, recsegnek, ropognak, kattognak szóval a váll-hát napot is valahogy kíméletesebben kell összeraknom.

A hátam-vállam legyen erős. A vállam genetikámból fakadóan baszott széles.

Mit tudnátok ajánlani ? Edzés-étrend terv és jöhet minden amivel hatékonyabban, gyorsabban érhetem el a kívánt célt!



Keress kérdéseket hasonló témákban: edzésterv, bodybuilding, étkezés, napló, fejlődés, bicepsz, mell, has, kocka

 2014. jan. 14. 23:46  Privát üzenet  

A válaszok
A karhoz tartanod kell a kalória pluszt,hogy legyen miből növekedni.Ahhoz meg hogy levakard a derekadról a hájat,kalória mínusz kell,vagyis diéta.Ezért ellentétes folyamat amit szeretnél.A fekvenyomás meg egy funkcionálisan haszontalan gyakorlat,teljesen felesleges 100 kilókat mozgatni vele,szériázz a testsúlyoddal,legyen ez a cél.A te esetedben az kitűzött lediétázott testsúlyoddal és kész.A 90es derék meg közelebb van a potrohhoz,úgyhogy inkább legyen a kitűzött derék méret 82-85.És nem a bodybulder test miatt,hanem az egészség miatt.

A válaszíró 58%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2014. jan. 15. 00:07 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Köszi, hogy válaszoltál de én nekem ez van a fejemben. Ez motivál ez add erőt, büszkeséget.

42es kar, 100kiló fekvenyomás.. A 90es derekat azért tűztem ki célul mert most 102 centi. Extra nagy, jelenleg elérhetetlen célokat nem akarok kitűzni mert az túl sok lenne.



# 2/3Időpont 2014. jan. 15. 00:26 Privát üzenet
Minek ilyen rizsát írni, ha még a tervvelt se tudod leírni?

A válaszíró 66%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont 2014. jan. 15. 12:37 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
így elérhetem amit szeretnék?
Elérhetem-e még a célom? (Többi lennt. )
Ezzel a módszerrel elérhetem a célomat?
Elérhetem így a célomat? (kérdésed túl rövid)
Ha egy nap 2x is vegigcsinalom a Rubunit Reka napi 20 perc onmagadert videot akkor hamarabb elerhetem a celomat?
Ezzel elérhetem a célomat, sikerülhet 1 év alatt?

Kérdések a Sport, mozgás rovatbólKérdések a Testépítés rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!