Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Izomtömegnövelés alatt milyen...

Izomtömegnövelés alatt milyen ételekkel vigyem be a szénhidrátot?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok ebben a témában, es neten nem igazán tudtam ebben eligazodni.


20/F



2015. szept. 28. 21:26
 1/8 A kérdező kommentje:

Még egy kérdés, edzés után mennyi

dextróz azaz szőlőcukor mennyiség bevitele az ajánlott?

2015. szept. 28. 21:36
 2/8 anonim ***** válasza:

Rizs, zab, teszta, krumpli, kenyer, husok, zoldsegek,

Es edzes uzan test tomeg felének megfelelo szenhidratot vigyel be, lehet az dextroz is, testtomeg/2 grammnyit kb

Azaz ha 70kg vagy 35g korul

2015. szept. 28. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Ezeket vittem be jobban az étrendembe. :)

Bár Én a kenyérféléket kivettem, maximum a teljeskiörlésü készítményeket eszem.

2015. szept. 28. 21:51
 4/8 A kérdező kommentje:

165 cm vagyok és 60 kg. Tehát a napi fehérjebevitelem nagyjából 120g kellene hogy legyen, és a szénhidrátbevitel 180g?

Teskg/2g illetve 3g?!

2015. szept. 28. 21:55
 5/8 anonim ***** válasza:

Igen, bar a feherje nem baj ha nincs meg a testtomeg 2, de szeribtem a ch lehetne tobb is igy kezdokent ha tomegelsz, szerintem emelheted nyugodtan resttomeg 4 re is, 60 kg osan szerintem te sem vagy konnyen hizó, így szerintem mehet az ennyi ch,

Tomegelesnel, es persze főleg a vekonyaknal nagyobb szerepet jatszik a szenhidrat mint a feherje, (de persze egy minimum abbol is legyen meg, testtoneg 1,5-2), tapasztalatbol mondom

2015. szept. 28. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Habar ha nem birod tartani a testkg4 ch-t, nem baj, 3 is lehet
2015. szept. 28. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Nem mondanám azt, hogy nehezen hízok, de könnyen sem.