Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Tömegnövelés, ez így jó?

EXN3R kérdése:

Tömegnövelés, ez így jó?

Figyelt kérdés

23/ F 178 cm 62 kg.


Kb 2 hete kezdtem el edzeni konditeremben. Előtte vettem Nitro Gain tömegnövelőt. Kezdő vagyok ezért is szeretnék kérdezni. Jelenleg még alapgyakorlatokat végzek egy 3 napos edzésterv keretein belül. Reggel és este iszom a tömegnövelőt, edzésnapon rögtön edzés után. Próbálom az étkezésemet helyrerakni de nem mindig sikerül. Milyen ételeket egyek és milyen gyakorisággal? Felesleges még a tömegnövelőre költenem? ( már 1,5 kg rámjött a két hét alatt ) Esetleg kell még valamilyen táplálékkiegészítő?

Köszönöm a válaszokat!



2015. dec. 21. 18:48
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Pont a lehető legszarabb időpontokban sikerült a tömegnövelőt innod, amikor amúgy sem kell gyors ch. Edzés utánra van kitalálva, de jobban jársz egy fehérje+ch kombóval külön. Étrend a legfontosabb egyébként. 2xtskg fehérje , 1xtskg zsír és annyi ch amennyitől növekedsz de nem zsírosodsz nagyom. Ez egyénfüggő. Lehet 5x tskg vagy kevesebb. Mind ez grammban nyilván.
2015. dec. 21. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Kiegészítőkkel kapcsolatban még annyi, hogy egy jó multivitamint újíts be, meg a tömegnövelőd helyett amit írtam, ha elfogy, de a kajád legyen mindig a legeslegfontosabb!
2015. dec. 21. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
A boltban az eladó mondta, hogy így igyam. Baromi nehezen tudok hízni, főleg hogy dohányoztam is ami megnyomta az anyagcserémet. Most eszek rendesen de ez sem elég. Szóval külön vegyek fehérjét meg ch-t? És ha kűlön veszem akkor mikor kell azt inni? A kajálásban sem tudom mi a jó pl tegnap is megettem reggel 5 tojást délben ebéd este is ettem rendesen plusz a tömegnövelő. Amúgy már nincs sok belőle kb 2 nap még de nem értem akkor miért mondta a boltba az eladó, hogy így szedjem. Köszi a választ!
2015. dec. 21. 19:06
 4/13 anonim ***** válasza: