Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Ezzel az edzéssel lehet jó...

Ezzel az edzéssel lehet jó feneket elérni, ha igen mennyi idő alatt lesz látható változás?

Figyelt kérdés

kitörés 20-szor

csípőemelés 5-ször

térdelőtámaszból lábemelgetés nyújtva majd, hajlított lábbal 20-szor

láb emelés széken hason fekve 15- 20 szor.

Tudom, hogy még az ismétlés szám nem sok, de még csak 2 napja kezdtem el, és nagyon kezdő vagyok ezért úgy gondoltam kezdetnek ez jó. Ha csak ezeket az edzéseket csinálom és vékony vagyok( 47 kg 16 évesen) akkor is kell valamilyen diétát követnem a siker érdekében? Nem szeretnék veszíteni a súlyomból, izmosodni szeretnék inkább. Előre is köszönöm a válaszokat !


2016. jún. 2. 17:06
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
Ortopédushoz menj, ki kell vizsgáltatni, ennek oka van.
2016. jún. 2. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 A kérdező kommentje:
akkor ne guggoljak, és a tornát is inkább hagyjam abba ?
2016. jún. 2. 17:40
 13/26 anonim ***** válasza:
A torna olyan gyenge, hogy maradhat, ha semmi problémát nem okoz. Súllyal addig ne guggolj, amíg szakorvos nem látott!
2016. jún. 2. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 A kérdező kommentje:
az orvos azt mondta, hogy valamilyen ín van ott és ez miatt fáj, és hogy ez egy tömeg betegség, neki is van, azt mondta, hogy nem kell megijedni, ami nehéz ne csináljam és kész. aguggolást így mindenféle képen kihagyom, vagy csak nagyon minimálisat csinálok, így hátha nem lesz gond.
2016. jún. 2. 17:49
 15/26 anonim ***** válasza:
Az orvos kókler, a te korodban nem szabad ennyivel elintézve? Milyen doki volt?
2016. jún. 2. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
nem lehet hogy csak merev vagy?
2016. jún. 2. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 A kérdező kommentje:
nem gondolnám, hogy merev vagyok 6 évig lánytornáztam.
2016. jún. 2. 17:52
 18/26 A kérdező kommentje: