Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Izomtömeg növelő vagy Kreatin?

HbOi kérdése:

Izomtömeg növelő vagy Kreatin?

Figyelt kérdés
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, testépitökhőz, hogy mi lenne a legmegfelelöbb, szóval 189 cm 76 kg 20 éves fiú vagyok, neki áltam úgy mond edzegetni, ketlebbel stb, de legjobban amit csinálgatok ez a streetworkout, mit ajánlatok Izom tömegnövelőt vagy kreatint szedjek? Kezdő vagyok, semmi ilyen szert ezelött nem szedtem, ha letudnátok írni miért és melyiket szedjem és esetleg elfogadható áron tudnátok ajánlani akkor azt nagyon megköszönném :) A válaszokat elöre is köszönöm!

2016. jún. 7. 10:13
 1/6 Cortez70 ***** válasza:
100%
Vitamin legyen és edzés utánra vehetsz egy proreint. De az sem muszáj, ha megvan a napi beviteled szilárd kajából. Cukros kész tömegnövelő nem kell. Az étrendet kell jól belőni.
2016. jún. 7. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
40%
Egy újabb aranybogár akinek fingja sincs hogy miről írt ki kérdést..
2016. jún. 7. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Akkor világosits fel légyszíves, nem azért írtam ki hogy a hozzád hasonló, igenokos emberkék itt flegmázzanak, hanem segítséget kérni, ha nem tetszik a kérdés, akkor vagy magyarázd el hogy megértsem hogy mi micsoda, vagy ne írj ide.
2016. jún. 7. 11:32
 4/6 anonim ***** válasza:
Cortez leírta a lényeget. A kajától fogsz fejlődni nem a tömegnövelőtől meg kreatnitől. Ezek csak kiegészítők. Hiába veszel csilli-villi üléshuzatot ha nincs autód amibe belerakhasd. Olvass utána a dolgoknak. Sárga kapszula c. ingyenes könyvben az alapok benne vannak(google-be megtalálod ahogy sok más hasznos infót is). Bocs ha durva volt a megjelenésem de nem értem hogy az itt válaszolók hogy bírják ezt. Napi szinten jön valaki aki a tömegnövelő iszogatásával meg a kakaós csigájával akar fejlődni és nem érti hogy ez nem jó így.
2016. jún. 7. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Ééétreeend, és normális edzéés