Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Ki milyen márkát használ...

Ki milyen márkát használ ezekből? (BCAA, Calcium-Magnesium, Glutamin, L-karnitin, Fat burner)

Figyelt kérdés

A kérdés ugye azokra vonatkozik akik használnak..

Kezdő vagyok a témában, és a Biotech-eseket néztem.

Van esetleg valami jó márka ami valamennyivel olcsóbb? Vagy mit tudnátok ajánlani?


Köszönöm szépen a válaszokat!:)



2018. márc. 27. 01:48
 1/5 palilaci ***** válasza:
49%

Ezekbol csak calcium-magneziumot hasznalok. Sima gyogyszertarit. Igazabol teljesen mind1 milyet veszel, ar-ertek aranyt nezd, plusz, hogy a magnezium ne oxid kotesben legyen, mert nem jol hasznosul.

A tobbi placebo, jo etrend eseten felesleges.

2018. márc. 27. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
49%
Nem költök felesleges dolgokra
2018. márc. 27. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
50%
Magnus folyékony bcaaja nem rossz. Bar mar nem a regi.
2018. márc. 27. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Magnézium citrát elnevezésut keress,az hasznosul a legnagyobb mertekben.
2018. márc. 27. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Magnéziumot és kalciumot szedek, de külön, mert a kalcium akadályozza a magnézium felszívódását. Persze az étrendkiegészítő-gyártó ezt nyilván nem fogja ráírni a cuccra, de gyógyszerként nyilvántartott cuccok betegtájékoztatójában elolvashatod.

Mindkettőből a BioCo-t választottam: Magne-citrát+B6 és Kalci-citrát+D3. A kapcsolt vitaminok segítik a felszívódásukat. Mindkettő jól felszívódó vegyület. Magnéziumból kerüld a magnézium-oxidot és kalciumból a kalcium-karbonátot (mészkő) és a dikalcium-foszfátot, mert ezek nem szívódnak fel igazán.

2018. márc. 31. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu