Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Sport, mozgás » Testépítés

A kérdés

Érdemes-e ugyanazon a napon végezni az intervallum (hiit) edzést és a tömegnövelést, ha minél gyorsabban szeretnék zsírt égetni?

Valójában elég az ha csak lassan növelem az izmokat, de előre is köszönöm az értelmes válaszokat

18F, 171cm, 62-63kg



Keress kérdéseket hasonló témákban: edzés, szálkásítás, izomtömeg, izom, testépítés, intervallum, zsírégetés

  márc. 15. 19:06  Privát üzenet  

A válaszok

A tömegelés úgy működik, hogy a napi kalóriabevitel meghaladja a nap során elégetett energiát.

Egy (viszonyok) jó tömegelésnél mindenképpen fog rád menni egy kicsi zsír.

Ha mellé kardiózol, akkor vagy azt fogod elérni, hogy nem nő a testsúlyod, ami nem optimális, vagy többet kell enned napi szinten.

Persze ilyenkor is ajánlott kardiózni, én is szoktam, ezzel csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a legtöbb esetben nincs egyszerre tömegelés és zsírégetés/zsírcsökkentés.

(NAGYON optimális esetben /ami kb összehozhatatlan/ tömegelésnél csak izom jön rád és zsír nem)



A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/4Időpont márc. 15. 19:55 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
*(viszonylag)

A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/4Időpont márc. 15. 19:56 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Én valahol azt olvastam hogy az számít "tiszta" tömegelésnek ha a felvett kilók legalább 90% a izom.


Nem tudom hogy ez mennyire reális adat.



A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/4Időpont márc. 15. 20:56 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
erna87 nevű felhasználó válasza:

Ez - saját tapasztalatom szerint - sok mindentől függ: mennyi a napi kalóriadeficited, mennyi ideje edzel, mekkora az izomtömeg-zsír arányod, mi a célod, stb. A tömegelésnek nem tesz jót a túlzott kardió/hiit edzés, sajnos ezért is lehetetlen szinte egyszerre tömegelni és zsírt leadni/szálkásítani. Ha tényleges eredményt akarsz elérni, akkor az edzettségi szinted függvényében dönts: ha már komolyabb ideje edzel (min. 1 év), akkor szerintem ajánlatos először a tömegelésre összpontosítani (több izom több kalóriát éget) és később kardióval/hiit-vel ledobni a felesleges zsírt. Így optimális eredményt érhetsz el és a látvány se lesz csúnya.

# 4/4Időpont márc. 16. 06:13 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Melyik jobb, előbb gyúrni, majd futni, vagy fordítva?
Súlyzós edzés melett lehet kardio edzést végezni?
Saját testsúlyos edzésnél hány nap pihenőt érdemes tartani két ugyanazon gyakorlat között?
Megfelelő ez a kardió edzés?
Intervall kontra aerob? Melyik jobb?
Baj, ha kardiózáskémt csak intervallum kardiót (pl.60 méteres sprintek) csinálok? De hosszú távú futást nem.

Kérdések a Sport, mozgás rovatbólKérdések a Testépítés rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!