Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Teljes testes edzések/bedurranás?

Teljes testes edzések/bedurranás?

Figyelt kérdés

Teljes testes edzéseket hajtok végre heti háromszor, azonban nem igazán tudom, mikor is kéne bedurrannia az izmoknak. Előre szólnék, hogy természetesen kezdő vagyok, ne tessenek leoltani a fejemet :)

Tehát amikor bicepszezem, van egy pont, amikor már nagyon nehezen tudom felemelni, akkor kéne erőltetni még, hogy bedurranjon a történet? Alkarnál szoktam kicsit rámozogni amikor már érzem, hogy nagyon fáj, mert azt szeretném elsősorban formálni.


Az edzésterv (hétfő-szerda-péntek):


Felülés/lábemelés, ezt váltogatom naponta x3

Evezés x4 (első kettő kétkezessel, második kettő egykezes)

Oldalemelés x2

Tárogatás földön x3

Gyalogló vádli x3

Felnyomás x3

Vállvonogatás x2

Bicepszezés állva egyszerre két karral x3

Tricepsznyújtás kétkezessel x3

Csuklóbehúzás x3

Fordított fogású bicepsz x4

Merevlábas felhúzás x4

Vádlizás x4


A shop.builder.hu-n találtam meg ezt a gyakorlatot Weider néven, kicsit módosítottam magamnak, mivel csak itthon szoktam edzeni, nincs lehetőségem terembe járni. Ha esetleg lenne javaslat, mit cserélnétek ki, várom a tanácsokat :)


Ismétlésszámot direkt nem írtam, általában addig csinálom, amíg végre tudom hajtani szabályosan, és biztonságosan tudom, mint például egy felnyomást nem erőltetnék a végletekig, mert ha agyonvágom magam a rúddal, az negatív kihatással lenne a fejlődésemre.


Guggolás sajnos kizárva, mert nem bírja a térdem.


(nem szanaszét akarom gyúrni magam, csak kicsit formálódni szeretnék)


2019. máj. 10. 11:51
 1/3 anonim ***** válasza:
Hat szerintem ez eleg sok gyakorlat kezdőként. 13 gyakorlatot biztos nem csinalnek. ICF-re keress rá szerintem!
2019. máj. 10. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Bocsi most nezem guggolas kizarva, akkor mindegy. Az ICF-ben heti haromszor van.
2019. máj. 10. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza: